תקציר ברצלונה – אלאבס
ברצלונה איבדה רק לאחרונה את האליפות וכבר ראשיה מתכננים מהפכה בסגל. עד כמה? לא פחות מ-12 שחקנים יועמדו למכירה - כך לפחות נטען ב"מארקה".
השוער המחליף נטו, נלסון סמדו, סמואל אומטיטי, ג'וניור פירפו, ז'אן טובידו, ארתורו וידאל, קרלס אלנה, ראפיניה, איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה, מרטין ברייתווייט ופיליפה קוטיניו נכנסו לרשימת ההעברות. עוד לפני שבארסה תפגוש את נאפולי לגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס ב-8 באוגוסט.
1 צפייה בגלריה
וידאל עצבני
וידאל עצבני
בדרך החוצה מהקאמפ נואו. וידאל
(צילום: רויטרס)

טובידו, אלנה, ראפיניה וקוטיניו בכלל הושאלו במהלך העונה האחרונה. סמדו נקשר לאחרונה עם מעבר למנצ'סטר סיטי, גם דמבלה עשוי להעדיף את הכסף הגדול באנגליה ומועמד לארסנל ומנצ'סטר יונייטד. אתמול דווח בתקשורת הקטאלנית כי ברצלונה הודיעה לאומטיטי כי הוא לא בתוכניות שלה וכי תנסה להביא במקומו את אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי. בכל מקרה, על פי ה"מארקה", מכירת החיסול היא בעיקר כדי לצרף את לאוטרו מרטינס, הסקורר של אינטר, שכבר סיכם במועדון.
בכל מקרה, יש כאלה שכבר עוקצים את ברצלונה אחרי איבוד האליפות לריאל מדריד והכושר הפושר מאז החזרה מפגרת הקורונה. אחד מהם הוא נשיא המועדון לשעבר סנדרו רוסיי. "צריכים לחשוב טוב מה עושים. חייבים לחדש את הבסיס".
על ניימאר, ששוב לא יגיע לקאמפ נואו, אמר רוסיי: "אחרי מסי, הוא השחקן הטוב בעולם. היתה טעות למכור אותו, זו שגיאה היסטורית. גם הוא וגם ברצלונה הפסידו. הוא היה פסע מלהיות השחקן הטוב בעולם".