פ.ס.ז' זכתה בסופרקאפ הצרפתי בבלומפילד, מפרקת את יריבותיה בליגה, אבל מסתבר שלמרות הכל - אי אפשר בלי עוד סערה תורנית בקבוצת המיליונרים.
יממה אחרי ה-2:5 הקליל על מונפלייה, בו ניימאר חגג עם צמד ואמבאפה כבש שער והספיק להחמיץ גם פנדל - נראה שהגזרה בין השניים מתחממת. הברזילאי סימן "לייק" בטוויטר לשני ציוצים שביקרו את אמבאפה. באחד מהם נכתב: "היום ניימאר כבש פנדל ושוב השפיל את השוער. מנגד, אמבפה בעט פנדל גרוע והחמיץ. ואחרי המשחק? המאמן הצהיר שאמבפה יהיה הפנדליסט הקבוע. מה זה השטויות האלה?". בשני, נכתב: "עכשיו זה רשמי - אמבפה יבעט את הפנדלים בפ.ס.ז'. ברור שזה קשור לחוזה שלו, כי אף אחד בעולם לא היה בוחר אותו כבועט הקבוע על פני ניימאר. זה רק מוכיח שאמבפה הוא הבוס של פ.ס.ז' בפועל".
2 צפייה בגלריה
אמבאפה וניימאר
אמבאפה וניימאר
עימות חדש? אמבאפה וניימאר
(צילום: EPA)
הציוצים של ניימאר
כמובן שהעניין הסעיר את כל כלי התקשורת בצרפת, גם כי עוד מוקדם יותר - אמבאפה עמד בראש הכותרות עם משחק "מוזר" והתנהגות לא שגרתית מול מונפלייה. הסופרסטאר, שנשאר הקיץ במועדון למרות חיזורים רבים מצד ריאל מדריד, נראה עצבני לאורך כל המשחק.
באחד המהלכים, הגיב אמבאפה בתנועות ביטול בידו לכיוונו של ויטיניה, אחרי שהקשר לא מסר לו. ואם זה לא הספיק, מיד לאחר מכן הפסיק לרוץ כשההתקפה של פ.ס.ז' הייתה בעיצומה. מאמו פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה, התייחס לכך עוד בסיום המשחק: "אמבאפה עצר את הריצה שלו, אבל לכל אחד יש את הדרך שלו להביע את עצמו. הוא תחרותי ורוצה להיות טוב. כשהוא יהיה כשיר ב-100% הוא יעשה את ההבדל אפילו יותר. הוא בכושר פחות טוב מהיתר, וזה אולי מעצבן אותו".
אמבאפה עוצר באמצע ההתקפה של פ.ס.ז'
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
"נראה שהוא מתוסכל". אמבאפה, אתמול מול מונפלייה
(צילום: רויטרס)
הפרשן הצרפתי, קווין דיאס, היה נחרץ יותר: "נראה היה שהוא מתוסכל מכך שלא התחיל את העונה עם כולם והחמיץ את הפנדל. התמונות שראינו מוזרות. מאמין שידברו איתו על העניין הזה באופן אישי".