צפו בניצחון של ריאל מדריד על בטיס
(באדיבות ONE)
האלופה ריאל מדריד השיגה ניצחון ליגה ביתי ראשון על בטיס מאז 2017. שער נפלא של ויניסיוס (9) העלה את ריאל ליתרון, בטיס השוותה כעבור 8 דקות בזכות שער יפה לא פחות של סרחיו קנאלס, ורודריגו קבע את תוצאת המשחק (1:2) בדקה ה-65.
קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי לא הבריקה, אבל כעת היא המושלמת היחידה בלה ליגה עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים. מי שבלטו מעל כולם הם דויד אלאבה ואורליאן צ'ואמני, שזכו לציון 8 מהאתר 90min. האוסטרי נתן עוד משחק יציב במרכז ההגנה, וסיפק מספר מסריות מקדמות שפתחו את המשחק עבור ריאל. צ'ואמני נראה בינתיים כמי שנכנס בלי שום בעיה לנעליו העצומות של קאסמירו, הוא היה מצוין הגנתית והתקפית כאחד, וגם כמעט כבש.
רודריגו שכבש את שער הניצחון אמר: “אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה מתי שהיא הכי הייתה צריכה אותי. אני משתפר מדי יום מאז שחזרתי מפציעה. לשחק באגף ימין? אני רוצה לפתוח בכל המשחקים, תמיד". על פדריקו ואלוורדה, שנכנס כמחליף ובישל לו את שער הניצחון, אמר החלוץ: "הוא כוכב, והוא יכול לשחק גם כקשר”.
2 צפייה בגלריה
רודריגו
רודריגו
"אני משתפר מדי יום מאז שחזרתי מפציעה". רודריגו
(צילום: AFP)
"לבחור רק 11 שחקנים מהסגל הזה זה כמעט בלתי אפשרי, כי חייב להשאיר על הספסל שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בעולם", אמר אנצ'לוטי. "היום השארתי את ואלוורדה וקרוס בחוץ. רודריגו הוא שחקן התקפה מיוחד, הוא יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה. מאוד מהיר ומאוד חכם בלי הכדור. כעת הוא נכס חשוב עבור ריאל מדריד".
"זה היה משחק קשה, היה לנו קשה ללחוץ אותם", המשיך אנצ'לוטי, "עם הכדור היינו טובים. אני יודע שאני יכול לסמוך על אדן הזאר ומרקו אססניו, לכל משחק יש את הסיפור שלו. עדיין לא שמרנו על רשת נקייה? אנחנו צריכים לחשוב על זה. הגול שקיבלנו היום הגיע מטעות חמורה". על הטענה כי אין לקרים בנזמה גיבוי אמר המאמן: "זה לא נכון, יש לו המון: רודריגו, האזר, מרינו. לפעמים אססניו, לפעמים מודריץ' - הוא לא שיחק טוב היום אבל אנחנו לא הולכים להרוג אותו, אנחנו משחקים כל שלושה ימים ויכול להיות שהוא צריך קצת מנוחה".
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
"אני יודע שאני יכול לסמוך על אדן הזאר ומרקו אססניו". אנצ'לוטי
(צילום: AP)