האם בגיל 32 - כשהקריירה שלו כבר מעבר לשיא - ניימאר יחזור דווקא לברצלונה? הדיווח המסקרן הזה מגיע מ"ספורט" הקטאלני, הידוע המקורב מאוד לראשי בארסה.
על-פי אותו פרסום ברצלונה בכלל מתכוונת ללכת בסיום העונה בכל הכוח על ארלינג הולאנד, הסופרסטאר של מנצ'סטר סיטי ואם הנורבגי יסרב - מה שקרוב לוודאי יקרה - היא תפנה לברזילאי. הסיבה: חוזה העתק של ניימאר באל-הילאל (260 מיליון אירו לשנתיים) הסעודית מסתיים בקיץ והוא יוכל, אם וכאשר, לעבור אליה בהעברה חופשית.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
בדרך לקאמבק? ניימאר
(צילום: AP Photo/File)
לא מושלמת: אוסאסונה מתעללת בברצלונה
(באדיבות ONE)

אגב, רק לפני חודשיים דווח בתקשורת הברזילאית כי ניימאר עשוי לשוב לברצלונה, אך השחקן עצמו הכחיש בתוקף את הדברים בחשבונות הרשמיים שלו ברשתות החברתיות.
"בנוסף לעובדה שהידיעה הזו היא שקר, זה חוסר כבוד עצום לשחקן ולקבוצתו אל-הילאל. לניימאר יש חוזה במועדון הסעודי והוא שמח בריאד", נאמר אז על-ידי המועדון הסעודי.
2 צפייה בגלריה
היו ימים. ניימאר בקדנציה בברצלונה
היו ימים. ניימאר בקדנציה בברצלונה
היו ימים. ניימאר בקדנציה בברצלונה
(צילום: AFP)
רק שבינתיים ניימאר תקשה לחזור למגרשים. הוא אמנם התאושש מהפציעה, אך מחזיק בנתון עגום של 200 דקות בלבד באל-הילאל לפני שנפצע קשה בברך וקרע את הרצועה הצולבת,
ניימאר החל את הקריירה שלו בסנטוס בברזיל, ובשנת 2013 עבר לברצלונה עמה זכה פעמיים באליפות ספרד (2014/15 ו-2015/16), שלוש פעמים בגביע המלך הספרדי (2014/15, 2015/16 ו-2016/17) ופעם אחת בליגת האלופות (2014/15). ב-2017 עבר לפריז סן ז'רמן, עמה זכה חמש פעמים באליפות צרפת ועוד שלוש פעמים בגביע, אך לא הצליח לזכות יחד עם הקבוצה בליגת האלופות. בשנה שעברה, כאמור, הצטרף לאל-הילאל.