כוכבי העל ההוליוודיים ראיין ריינולדס ורוב מקהלני עוררו סערה גדולה ב-2021 כאשר רכשו את רקסהאם, שאז הייתה בליגה החמישית באנגליה. מאז הקבוצה נמצאת בנסיקה, כשהיא כבר עלתה לליגה השלישית, שם היא מדורגת שנייה כרגע, וסדרת הדוקו שהופקה עליה בשם "ברוכים הבאים לרקסהאם" זכתה במספר פרסים והביאה המון אוהדים חדשים מרחבי העולם.
כעת, לפחות לפי הדיווח ב'סאן', טרנמיר רוברס מהליגה הרביעית באנגליה עשויה גם היא להירכש בעסקה בפרופיל גבוה, כאשר כוכב הראפ ראקים נקש מאיירס, המוכר בשם הבמה אייסאפ רוקי - לו יש שני בנים עם ריהאנה, אחת המוזיקאיות המוכרות בעולם - מהווה חלק מקבוצת רכישה בראשות עורך הדין המפורסם ג'ו טקופינה, הבוחנת את האפשרות לרכוש 80 אחוז מהקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אייסאפ רוק וריהאנה
אייסאפ רוק וריהאנה
בקרוב בליגות הנמוכות של אנגליה? אייסאפ רוק וריהאנה
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)
העסקה שווה לפי הדיווח כ-15 מיליון ליש"ט וכוללת תוכניות לסדרת דוקו בסגנון "ברוכים הבאים לרקסהאם" שתעזור לקבוצה, שנמצאת כרגע במקום ה-16 בליגה הרביעית, ליצור לעצמה שם בקרב אוהדים ברחבי העולם - כאשר ריהאנה עשויה להגיע למשחקים באצטדיון פרנטון פארק (16,587 מושבים).
"רוקי קרוב לג'ו והתחייב להצעה על טרנמיר", אמר המקור של ה'סאן' בדיווח. "ג'ו כבר היה במשחקים של טרנמיר ולרוקי יש תוכניות להגיע גם כן אחרי שהעסקה תושלם. יתכן שנראה אפילו את ריהאנה צופה בכדורגל של ליג 2 (הליגה הרביעית באנגליה). ג'ו חושב שטרנמיר - מועדון מפורסם, קרוב לליברפול - מוערך בחסר ושעל ידי שיווק חכם ותמיכה של סלבריטאים הוא יכול לשנות אותו. עם אנשים כמו רוקי על הסיפון, אולי זה אפשרי".
2 צפייה בגלריה
אוהד של טרנמיר רוברס
אוהד של טרנמיר רוברס
במקום ה-16 בליגה הרביעית. אוהד של טרנמיר רוברס
(צילום: Marc Atkins/Getty Images)
ריינולדס ומקאלהני השתמשו בחברים מפורסמים כדי לעזור להגדיל את הפרופיל של רקסהאם - כאשר בנות זוגם בלייק לייבלי וקייטלין אולסון הגיעו למשחקים, יחד עם אנשים כמו פול ראד וויל פרל.