הפריצות לבתי כדורגלנים, כך מסתבר, לא פסחו על מונס דאבור. ב"בילד" הגרמני מפרסמים היום (שישי) כי בזמן שהחלוץ התכונן למשחק הגביע של הופנהיים נגד ר.ב. לייפציג (3:1), פורצים חדרו לביתו וניסו לשדוד אותו.
"השודדים הספיקו לגנוב כמה חפצים יקרי ערך ומאות יורו בכסף מזומן, לפני שנלכדו במקום על ידי שוטרים", נכתב בפרסום בעיתון הנפוץ בגרמניה.
2 צפייה בגלריה
מונאס דאבור
מונאס דאבור
אשתו הזעיקה את המשטרה. דאבור
(צילום: gettyimages)
מסתבר, כך לפחות על-פי הדיווח, שללכידת השודדים סייעה אשתו של דאבור, פאתן, ששהתה מחוץ לבית בזמן הפריצה. היא זיהתה בזמן אמת, באמצעות אפליקציה ייעודית של חברת אבטחה, את הפריצה וצפתה באותם שודדים משוטטים בבית. היא, כאמור, מיד דיווחה למשטרה ומסרה לחוקרים תיאור מדויק של הפורצים.
פעולותיה המהירות עזרו כדי לאתר אותם במקום והם נעצרו על-ידי המשטרה הגרמנית. פריצות של עברייני רכוש לבתים של כדורגלנים כבר הפכו כמעט לעניין שבשגרה. זכורות בעיקר הפריצות האלימות לבתים של אנחל די מריה ומרקיניוס בפריז לפני שנתיים, אז השודדים נהגו באלימות כלפי המשפחות.
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
רגעים של בהלה. דאבור
(צילום: רויטרס)
כזכור, משפחתו של ערן זהבי נשדדה פעמיים בעבר. השוד השני היה אלים, כששני רעולי פנים חמושים פרצו לביתם שהיה אז באמסטרדם. "הפריצה ההיא הייתה גרועה יותר", סיפר בזמנו זהבי בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet. "כי זה הבית הכי מוגן בהולנד. בשוד הראשון תפסו אותנו לא מוכנים, אולי אפילו קצת נאיבים. תבין, כל צלצול בדלת אצלנו זה דרמה".