ערב לא פשוט עבר אתמול על מנצ'סטר יונייטד, בהפסד 3:1 לצ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי. מי שלדעת רבים היו אחראים על התוצאה של השדים האדומים - שנוצחו לראשונה מזה 20 משחקים רצופים בכל המסגרות (ולאחר שלא הפסידו לצ'לסי מתחילת העונה) - הם השוער דויד דה חאה והמגן הארי מגווייר.
שחקן העבר של השדים האדומים, רוי קין, לא הסתיר את האכזבה שלו כלפי השניים ועשה זאת בצורה חריפה ביותר: "לא הייתי נותן להם לעלות על האוטובוס חזרה הביתה אחרי המשחק. שייקחו מונית עד מנצ'סטר. אלה שחקנים בינלאומיים, מבוססים. תעשו את העבודה שלכם! אנחנו לא מכוונים לאליפות, רק להיות בארבע המובילות. זה מזעזע, אני נגעל".
2 צפייה בגלריה
דה חאה
דה חאה
מה קרה לו? דה חאה
(צילום: AP)
מי שהגן על השניים, הוא המאמן אולה גונה סולשיאר, שגם מצא דרך להתבדח על חשבונו של קין: "רוי היה קשר פנטסטי, חבר טוב שלי. אבל אני לא בטוח שהוא היה עוצר את זה בעצמו. דויד מאוכזב מזה. הייתה לו גם הצלה טובה חמש דקות אחרי. היה לנו מזל רע".
גם ברשת דה חאה חטף

וחטף

ז'ירו: "המשחק מול ארסנל יהיה מיוחד"

בצד השני של חצי הגמר הזה, אצל צ'לסי מצב הרוח היה אחר לחלוטין. אוליבייה ז'ירו, שכבש את השער השני בניצחון וינסה להתמודד על גביע נוסף מול האקסית ארסנל, סיפר: "אמרתי לשחקנים שאשמח להזדמנות לזכות בגביע חמישי. המשחק מול ארסנל חשוב ומיוחד לי מאוד מבחינה אישית. שיחקנו טוב מאוד, והמטרה כרגע היא לסיים בין שלוש הראשונות בפרמייר-ליג".
2 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
יפגוש בגמר את האקסית. אוליבייה ז'ירו
(צילום: רויטרס)
מאמן צ'לסי, פרנק למפארד סיכם: "לא יכולתי לבקש מהשחקנים שלי יותר. יש להם מוסר עבודה, והם שיחקו מצוין. היינו עדיפים, וכשיונייטד שינו את השיטה היינו טובים אפילו יותר. אני מאוד גאה. יש לנו מנהיגים בקבוצה, זו הייתה הופעה מלאה באישיות ואופי. אנחנו לקראת שלושה משחקי גמר, שניים בליגה ואחד מול ארסנל. אנחנו רוצים לזכות".