סיפור מטורף למדי מגיע אלינו מטורקיה. על פי דיווח ב"הורייט", אמרה אשיק, שחקן העבר של נבחרת טורקיה, כמעט ומצא את מותו. זאת לאחר שאשתו, יגמור אשיק, שכרה מתנקש במטרה שירצח את בעלה ויקבור אותו במקום מבודד. היא הציעה לו עבור אותה "משימה" לא פחות מ-1.1 מיליון אירו (10 מיליון לירות טורקיות).
רק שאותו מתנקש, ארדי סונגור שמו, נבהל ברגע האחרון ועל פי אותו פרסום ביומון הטורקי הוא סיפר לאשיק על התוכנית של אשתו. שחקן העבר של נבחרת טורקיה, אחד היחידים בהיסטוריה ששיחק בכל שלוש האימפריות של איסטנבול (פנרבחצ'ה, גלאטסראיי ובשיקטאש), פנה למשטרה וכעת יגמור אשיק וסונגור נמצאים במעצר ויואשמו בניסיון רצח.
2 צפייה בגלריה
אמרה אשיק
אמרה אשיק
למזלו, נשאר בחיים. אשיק
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
אמרה אשיק
אמרה אשיק
כיכב בעבר בנבחרת טורקיה. אשיק
(צילום: gettyimages)
על פי חקירה ראשונית, יגמור הייתה זו שסיפקה כבר נשק לסונגור, אך הוא פנה לרוצח שכיר שישב בעבר בכלא על רצח. מתמלולי החקירה, סונגור טען כי "יגמור ביקשה שאעשה זאת במקום מבודד, בלי שאף אחד ישים לב. פעם היא הביאה לי חתיכת בשר ורצתה שארה בה. ניסיתי לירות, אבל לא הצלחתי, עצמתי את העיניים".
אגב, אמרה ויגמור אשיק התחתנו ב-2012 ויש להם שלושה ילדים משותפים, אך הם נמצאים בשנה האחרונה במלחמת גירושים מכוערת. אשיק בן ה-46 היה שותף לסגל נבחרת טורקיה בדור הזהב שלה במהלך העשור הראשון של שנות ה-2000: מקום שלישי בגביע העולם 2002 וחצי גמר יורו 2008. יש לו 34 הופעות בנבחרת טורקיה ושני שערים.