מכבי חיפה תארח מחר (22:00) את בנפיקה ליסבון במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה של ברק בכר מגיעה למשחק כשהיא יודעת שניצחון שלה עשוי - בתרחיש סביר מאוד - להביא אותה אל המקום השלישי בבית, ממנו מעפילים לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית. חזקה מאוד, שמגיעה גם בכושר יוצא מן הכלל. פשוט זה ממש לא יהיה, שכן מולה ניצבת יריבה חזקה מאוד, שמגיעה גם בכושר יוצא מן הכלל אחרי שלא הפסידה ב-21 משחקיה האחרונים.
מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי שניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד בליגה, שהגיע אחרי שהובסה 7:2 על ידי פריז סן ז'רמן בחוץ. בקבוצה נשמו לרווחה כשהבינו שהפציעה של דילן בטובנסיקה לא חמורה כפי שחששו ומדובר במתיחה קלה בלבד. הבלם התאמן עם שאר חבריו באימון המסכם וצפוי להיות כשיר ולפתוח.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
יודע שעומדת בפניו משוכה גבוהה מאוד. בכר
(צילום: ראובן כהן)
ברק בכר אמר: "אני מקווה שהרצף של בנפיקה בארץ יימשך והיא שוב לא תצליח לנצח פה. הביתיות במפעל הזה משמעותית מאוד. אנחנו מאמינים שפה בסמי עופר יתרון הביתיות יצמצם את הפערים, למרות שבנפיקה אחת הטובות באירופה היום. נצטרך לעמוד היטב טקטית, לעשות את הדברים נכון ושנהנה גם מקצת מזל. אנחנו מאמינים בעצמנו וצריכים לבוא בצורה הכי חדה והכי מפוקסת".
בכר הוסיף: "בנפיקה קבוצה חזקה שיכולה להגיע למצבים בכל רגע נתון. ראינו גם בליגה בפורטוגל שזו קבוצה חזקה, היא במקום הראשון ולא הפסידה באף משחק העונה. יש לשחקנים שם הרבה ביטחון והם בכושר מצוין. נגיע דרוכים מאוד. החלק ההתקפי שלהם איכותי מאוד, שחקנים ברמה הכי גבוהה וזה כולל מגנים שעולים וכובשים. זו קבוצה עם הרבה כלים, אנחנו בשלים ובוגרים כדי להבין את הסיטואציה".
חלוץ הירוקים ניקיטה רוקאביציה התייחס להצטרפות שלו לפני כמה שנים: "הגעתי לכאן כדי להחזיר את מכבי חיפה לטופ ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה. נבנתה כאן קבוצה טובה ואתם רואים את זה. אני אותו ניקיטה שהייתי גם בתקופה הקודמת שלי כאן, אבל אני לא הסיפור. אני תמיד רוצה לשחק ולתת את הכול למען הקבוצה".
פורסם לראשונה: 18:29, 01.11.22