לכוכב האדום בלגרד ויאנג בויז ברן כבר אין סיכוי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות מבית 7 - מנצ'סטר סיטי ולייפציג כבר הבטיחו עלייה - אבל שתיהן מאוד רוצות לסיים במקום השלישי בבית, שמוביל לפלייאוף הליגה האירופית. לכן המשחק ביניהן מחר (שלישי, 22:00) בשווייץ הוא קריטי מאוד עבור שתיהן, כשמי שתנצח תבטיח את המקום השלישי.
גם הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר וגם אלופת שווייץ יגיעו למשחק כשבמאזנן נקודה אחת, אותה השיגו במפגש בין השתיים בסיבוב הראשון, בבלגרד. אז זה נגמר ב-2:2, כששער של אוסמן בוקארי בדקה ה-88 הציל את בכר. תיקו נוסף מחר יעביר את ההכרעה למחזור האחרון - בו הכוכב האדום תארח את סיטי ויאנג בויז תתארח אצל לייפציג.
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
" הם המארחים וזה היתרון שלהם". בכר
(צילום: EPA/PETER KLAUNZER)
"כולם יודעים שמחכה לנו מחר משחק חשוב, לשתי הקבוצות, כי אנחנו נלחמים ישירות על המקום השלישי", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להיות להיות ממוקדים ואגרסיביים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. ניתחנו את יאנג בויז, וזו קבוצה טובה. קודם כל, הם טובים בבית, אז אנחנו צריכים להיות ברמה כדי להגיע לתוצאה חיובית. נילחם, המשחק הזה חשוב גם לנו וגם להם, אבל הם המארחים וזה היתרון שלהם".
בכר גם הבטיח: "במהלך פגרת הנבחרות שינינו את הטקטיקה שלנו, כדי להיות יותר אגרסיביים ולייצר יותר לחץ. הדבר החשוב ביותר ברגע זה הוא שננצח.
על המפגש הקודם עם יאנג בויז אמר: "זה היה משחק משוגע והתחלנו אותו מצוין, אבל חווינו ירידה. חצי השעה האחרונה הייתה אולי הטובה ביותר עבורנו, והיינו במרחק של עוד כמה דקות מלכבוש שוב. עם זאת, כל משחק בליגת האלופות הוא שונה, ומחר זה לא יהיה קל".