פול פוגבה בדרך לסיום הקריירה? פבריצו רומנו דיווח היום (שישי) כי גם בדיקת הסמים השנייה של קשר יובנטוס חזרה חיוביות, והוא עומד בפני עונש השעייה של ארבע שנים. כזכור, לפני חודש דווח כי בגופו של הצרפתי נמצאו כמויות עודפות של טסטוסטרון - מה שהמלמד על שימוש בחומרים אסורים - והוא הושעה עד הודעה חדשה. הבדיקה נערכה בסיום המשחק של יובנטוס מול אודינזה, בו פוגבה היה על הספסל ולא שותף.
כעת, ביובנטוס צפויים להחליט בקרוב מה לעשות עם חוזהו של פוגבה, לאחר שצרך את תוסף התזונה, אותו רכש בארה"ב, ללא התייעצות עם הצוות הרפואי של המועדון. עקב כך, הגברת הזקנה תוכל להשתחרר מחוזהו, מבלי שתצטרך לשלם לו פיצויים.
1 צפייה בגלריה
פוגבה
פוגבה
צפוי לספוג הרחקה משמעותית. פוגבה
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
עוד לפני ההודעה על כך שכשל בבדיקת סמים, סיפר פוגבה בריאיון כי שקל לפרוש מכדורגל לאחר שאחיו מתיאס ניסה לסחוט ממנו 11 מיליון אירו (ונכנס עקב כך לכלא לשלושה חודשים): "כסף משנה אנשים, המשבר הזה כמעט גרם לי לפרוש, לא רציתי לשחק יותר. הכדורגל הוא ענף אכזרי, אבל החלטתי להוכיח לכל מי שמעביר עלי ביקורת שאני אדם חזק. הם עוד יתחרטו על מה שאמרו עלי".
פוגבה חזר ליובנטוס בעונה שעברה אחרי תקופה כושלת במנצ'סטר יונייטד, אבל היה פצוע במהלך רוב העונה ורשם רק שש הופעות במדי הגברת הזקנה. למרות שחזר לכשירות, הוא לא הרבה לקבל דקות בשלושת המשחקים הראשונים שלו העונה ועל פי התקשורת האיטלקית יובנטוס רוצה לשחרר אותו, מי שהביעה עניין בשירותיו היא אל-איתיחאד מהליגה הסעודית.