דרמה גדולה, 48 שעות לפני הדרבי הגדול של בלגרד: ראשי הכוכב האדום, קבוצתם של ברק בכר ועומרי גלזר, הציבו אולטימטום להתאחדות הסרבית והודיעו כי לא יעלו למשחק החוץ מחרתיים (רביעי, 20:00) מול פרטיזן אם השופט יהיה סרדאן יובאנוביץ', ששובץ לניהול המפגש הלוהט.
נשיא המועדון, סבטוזר מיאילוביץ', צוטט בעיתון "קוריר" אומר מילים קשות על השיבוץ למשחק: "במהלך תשע השנים האחרונות, השופט היחידי שאותו ביקשה הכוכב האדום שלא ישפוט במשחקיה הוא סרדאן יובאנוביץ'. מדובר על אוהד פרטיזן שמשפחתו עבדה במועדון. מעולם לא ביקשנו זאת עבור אף שופט, מלבדו".
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
הכוכב האדום לא תעלה לדרבי? בכר
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
"אנחנו מאמינים שההחלטה הזו היא המשך המצוד המאורגן נגד הכוכב האדום בלגרד. אני רוצה להודיע לאיגוד השופטים ולאוהדים שלנו שעמדת ההנהלה ועמדתי האישית היא לא להופיע לדרבי, אלא אם תשונה ההחלטה על שיבוצו של יובאנוביץ'".
"זה לא קשור לשאלה אם להכוכב האדום יש את הקבוצה החזקה ביותר ב-30 השנים האחרונות או לא, זה על המחויבות שלנו להגן על המועדון. קבעתי ישיבה יוצאת דופן של מועצת המנהלים של הכוכב האדום ליום שלישי בשעה 12:00 בצהריים על מנת שהדירקטוריון ייקח עמדה סופית ותקבל החלטה נאותה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הכוכב האדום בלגרד
אוהדי הכוכב האדום בלגרד
הולך בכל מקרה להיות דרבי לוהט
(צילום: AP)
יש לציין כי הדרבי האחרון בו יובאנוביץ' שפט הסתיים ב-0:2 לפרטיזן, לאחר שהשופט פסל שער חוקי של הכוכב האדום. שבעה מחזורים מפתיחת העונה, פרטיזן של ביברס נאתכו מדורגת שנייה עם 19 נקודות מ-21 אפשריות, ארבע יותר מהכוכב האדום, שהפסידה שני משחקים העונה.