יש תאריך: אחרי שהודח אתמול (שלישי) עם צרפת מהיורו בחצי הגמר, קיליאן אמבאפה יתחיל את הפרק החדש בחייו ביום שלישי הבא (16 ביולי), אז יוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד. לאחר הצגתו, יקיים מסיבת עיתונאים ראשונה מול התקשורת הספרדית.
בשעה 13:00 שעון ישראל יוצג אמבאפה בסנטיאגו ברנבאו, ו-81 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון. קפטן נבחרת צרפת יקבל את החולצה מספר 9. זה יהיה אירוע הצגת השחקן הכי גדול בריאל מדריד מאז ההצגה של כריסטיאנו רונאלדו ב-2009. אחרי שנים בהן ריאל מדריד רדפה אחרי אמבאפה, היא סוף סוף השיגה אותו והוא חתם על חוזה לחמש שנים, לפיו אמור להרוויח 15 מיליון אירו לעונה.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
מתחיל פרק חדש בקריירה. אמבאפה
(צילום: REUTERS/Leon Kuegeler)
הסופרסטאר הצרפתי בן ה-25 עזב הקיץ את פריז סן ז'רמן כשחקן חופשי אחרי שבע עונות, במהלכן הפך למלך שעריה בכל הזמנים עם 255 כיבושים. הוא זכה איתה בשש אליפויות, ארבעה גביעים ונבחר לשחקן העונה בליגה הצרפתית חמש פעמים, אבל לא הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות. לפני שהצטרף לפריז, הוא זכה עם מונאקו באליפות צרפת בעונת 2016/17.
אמבאפה הודח כאמור אתמול יחד עם נבחרת צרפת מהיורו, אחרי הפסד 2:1 לספרד בחצי הגמר. "זה כישלון שלי, רצינו להיות אלופי אירופה וזה לא קרה - אז נכשלנו", אמר הכוכב בסיום, "עכשיו נמשיך הלאה, אנחנו רוצים להיות חזקים יותר בפעם הבאה. אני יוצא עכשיו לחופשה, ומבטיח שאחזור טוב יותר.
עדיין לא ברור האם אמבאפה יצטרף לריאל מדריד למסע המשחקים בארה"ב שיתחיל בסוף יולי, או שייזכה לחופשה ארוכה יותר לאור העונה העמוסה שעברה עליו. המשחק הרשמי הראשון של ריאל מדריד בעונה הבאה יתקיים ב-14 באוגוסט מול אטאלנטה בסופר קאפ האירופי. ארבעה ימים אחר כך תפגוש אלופת ספרד את מאיורקה במסגרת המחזור הראשון של הלה ליגה.
הסיפור האמיתי מאחורי התמונה של מסי וימאל
(ONE)