פריז סן ז'רמן רשמה אתמול (שישי) את ההפסד הראשון שלה העונה - 3:2 לניס. למרות שהייתה בהרכב מלא, עם קיליאן אמבאפה וגונסאלו ראמוס - זה לא עזר ואלופת צרפת ספגה את ההפסד הראשון שלה בעידן לואיס אנריקה.
אנריקה מצידו לא נראה מודאג במיוחד. "אני מרוצה מהיכולת שלנו היום, באמת מרוצה", אמר המאמן הספרדי, "כולם נתנו מאה אחוז, אז אין לי על מה להתלונן. כן אנחנו בתהליך, מותר לנו להיות בתהליך ולהתקדם. אני לא מודאג לגבי ההמשך". גם החלוץ הפורטוגלי גונסאלו ראמוס, אולי הרכש הכי נוצץ עשתה פריז בקיץ, לא מודאג:"אני צריך להישאר אותו שחקן, להמשיך לעבוד קשה בכל יום. ההזדמנויות לשערים יגיעו"
1 צפייה בגלריה
לואיס אנריקה ואמבאפה
לואיס אנריקה ואמבאפה
לואיס אנריקה ואמבאפה
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
"ניס היא קבוצה שקשה להתמודד איתה", הוסיף אנריקה, "הם משחקים מאוד התקפי ואוהבים ללחוץ. מבחינתי פיזית הם היו טובים מאיתנו. הם היו טובים גם בהתקפות המתפרצות". פ.ס.ז' מחזיקה במאזן לא מחמיא עד כה בליגה - שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד אחד.
אולם בצרפת מדווחים כי ההנהלה לא מתכוונת לשבור את הכלים בשלב הזה, ולואיס אנריקה מקבל גיבוי מלא. הדבר הכי חשוב מבחינת פ.ס.ז' הוא כמובן זכייה בליגת האלופות או לפחות העפלה לשלבים המאוחרים שלו, ביום שלישי המסע לשם יתחיל עם משחק מול בורוסיה דורטמונד בשלב הבתים.