ערן זהבי ממשיך עם הכושר הנפלא שלו מהתקופה האחרונה - והפעם לשם שינוי פ.ס.וו איינדהובן גם מנצחת. החלוץ הישראלי הלוהט כבש היום (ראשון) צמד ב-1:3 של קבוצתו על פורטונה סיטארד בחוץ במחזור ה-25 בליגה ההולנדית. אחרי ה-1:3 של המוליכה איאקס (עם משחק פחות) על כרונינגן מוקדם יותר, הפער בפסגה נותר שש נקודות.
הישראלי העלה את קבוצתו ליתרון (10) אחרי שדחק לשער מבישול של דנזל דאמפריז. דקה לאחר מכן הוא כמעט הכפיל אחרי שיתוף פעולה עם מריו גצה, אך הפעם פספס את הכדור. רבע שעה יותר מאוחר הוא השלים צמד מדחיקה נוספת, כשהפעם פיליפ מקס בתפקיד המבשל. ג'ורג' קוקס צימק (69), אבל המחליף נוני מדואקו הרגיע עם השלישי (87).
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: רויטרס)
שני השערים של החלוץ הישראלי העלו את מאזנו לשבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים ותשעה בליגה, הוא רשם בסך הכל 14 כיבושים העונה בשורות פ.ס.וו.
אגב, לאוהבי סטטיסטיקה: השער הראשון של זהבי מול סיטארד היה ה-60,000 בתולדות הליגה ההולנדית. רק נזכיר, הוא גם כבש מוקדם יותר העונה, מול איאקס אם שאלתם, את השער ה-5,000 של פ.ס.וו בליגה.
כאמור, איאקס ניצחה את כרונינגן וניסתה להלחיץ את פ.ס.וו. ראיין גראבנברץ' כבש כבר בדקה החמישית, סבסטיאן האלר הכפיל (54) ודושאן טאדיץ' הוסיף בפנדל (77) לאלופה.
אלי דסה בישל את השער הראשון של ויטסה ב-1:2 הביתי על אלקמאר. המגן הימני הישראלי חטף כדור בחצי המגרש של היריבה ומיד הגביה לרחבה, שם לואיס אופנדה עשה מזה שער (31). ג'ייקוב ראסמוסן הכפיל (72) וג'ספר קרלסון רק צימק (82). בעקבות הניצחון ויטסה נצמדה לאקלמאר שבמקום השלישי, ורק נקודה מפרידה בין הקבוצות.
פורסם לראשונה: 16:22, 07.03.21