משחקי הגומלין בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית נערכים הערב (חמישי), כאשר במוקד מפגש הענקיות בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה באולד טראפורד. אנחל די מריה העלה את יובנטוס לשמינית הגמר עם שלושער ב-0:3 של הגברת הזקנה על נאנט.
נאנט - יובנטוס 3:0 (4:1) | אחרי ש-15 נקודות הורדו ממאזנה בליגה, הדרך הטובה ביותר של יובנטוס להשיג כרטיס לליגת האלופות היא זכייה בליגה האירופית, והיום היא עשתה צעד ראשון בדרך לשם על חשבון מחזיקת הגביע הצרפתי. כוכב המשחק ללא ספק היה אנחל די מריה, שכבש כבר בדקה החמישית שער נפלא עם בעיטה לחיבורים. בדקה ה-18 ניקולאס פאלויס מנאנט שיחק בטעות בכדור בידו ומנע שער של יובנטוס, השופט שלף לו אדום ישיר, ודי מריה השלים הכפיל מהנקודה הלבנה (20). הארגנטינאי השלים שלושער עם נגיחה בדקה ה-78. בסך הכל הוא רשם שבע בעיטות לשער היריבה, וכולן הלכו למסגרת.
2 צפייה בגלריה
אנחל די מריה
אנחל די מריה
שחקן של משחקים גדולים. די מריה
(צילום: AFP)
מונאקו - באיירן לברקוזן 3:2 (5:5, לברקוזן ניצחה 3:5 בפנדלים) | אחרי ה-3:2 הנפלא של הצרפתים במשחק הראשון שנערך בגרמניה, הפעם היוצרות התהפכו, והאורחת השלימה את המשימה בבעיטות ההכרעה אחרי שאליוט מטאזו ממונאקו היה היחיד שלא כבש את הפנדל שלו. עוד קודם, פלוארין וירץ העלה את לברקוזן ליתרון בדקה ה-13, ובכך בגיל 19 ו-296 ימים הפך לשחקן הצעיר ביותר שהגיע לשבעה שערים בליגה האירופית. בדקה ה-19 אליאס בן סגיר בן ה-17 סחט פנדל, אותו המיר וויסאם בן יידר לשער שוויון, שהחזיק שתי דקות בלבד, אז אלוף העולם איזיקיאל פלאסיוס כבש שער יפה. אמין אדלי קבע 1:3 שהיה מעלה את לברקוזן, אך בריל אמבולו המחליף שלח את המשחק להארכה עם נגיחה בדקה ה-84.
2 צפייה בגלריה
שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים
ביצעו מהפך. שחקני באייר לברקוזן חוגגים
(צילום: AP)
אוניון ברלין - איאקס 1:3 (1:3) | שלושה ימים לפני מפגש הצמרת עם באיירן מינכן, הצליחה הקבוצה מהבירה להשיג את הכרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית בצורה מרשימה. רובין קנוחה כבש בפנדל (20), יוסיפ יוראנוביץ' הוסיף (44), מוחמד קודוס צימק (47), אבל דניליו דוקי נגח פנימה מקרוב את ה-1:3 והכריע את ההתמודדות כולה.
במשחקים נוספים: מידטיילנד - ספורטינג ליסבון 4:0 (5:1) איינדהובן - סביליה 0:2 (3:2)
פורסם לראשונה: 21:41, 23.02.23