עכשיו זה רשמי:מסימיליאנו אלגרי מונה לתפקיד מאמן יובנטוס במקום אנדראה פירלו שפוטר. יובה נפרדה היום (שישי) מאגדת העבר אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד ומי שישוב לקדנציה שנייה במועדון הוא האיטלקי שחתם עד 2025. המשכורת שלו על פי הדיווחים תעמוד על תשעה מיליון יורו לעונה והוא ויתר על התפקיד הפנוי בריאל מדריד בכדי לחזור לאמן את הגברת הזקנה.
פירלו, שפרסומים על סיום דרכו צצו לאחרונה, קיבל הבוקר הודעה רשמית על כך אחרי עונה קטסטרופלית, שהסתיימה עבור יובה אמנם עם גביע איטלקי ומקום בצ'מפיונס, אבל גם איבוד תואר האליפות אחרי 9 שנים. "תודה, אנדראה", נכתב בהודעה הרשמית שפרסם המועדון. "אלה המילים הראשונות שכולנו חייבים לבטא בתום החוויה המיוחדת שעברנו יחד. בהצלחה בעתיד, שבטוח יהיה יפה".
4 צפייה בגלריה
חזר ליובנטוס. אלגרי
חזר ליובנטוס. אלגרי
חזר ליובנטוס. אלגרי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)
אלגרי אימן את יובנטוס במשך חמש שנים, במהלכן הצעיד את הקבוצה לחמש זכיות באליפות איטליה, ארבעה גביעים ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות. השאלה הגדולה, כך לפחות טוענים באיטליה, היא האם אלגרי ירצה בכלל השאיר את כריסטיאנו רונאלדו. לפני כחודש פורסם כי אלגרי ערך שיחה עם יו"ר המועדון, אנדראה אניילי, בה הוא המליץ לו למכור את כריסטיאנו שלטענתו "מונע מהקבוצה לצמוח".
בכל מקרה, מעמדו של רונאלדו ביובה גם כן רעוע וכל הפרסומים בחודש האחרון טענו כי הפנומן הפורטוגלי בדרך לקבוצה אחרת. היום (חמישי) ב"טוטוספורט" דיווח כי יובנטוס בוחנת טרייד אפשרי עם מנצ'סטר יונייטד, בו היא תעביר את רונאלדו בתמורה לפול פוגבה, שלא מרוצה באנגליה.
4 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
יחזור לטורינו? אלגרי
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
הפרידה מתקרבת. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם כבר בחודש שעבר כי רונאלדו החליט לעזוב בקיץ את יובה ופנה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש, שיחפש לו הצעה אטרקטיבית מענקית אחרת באירופה. עוד דווח ביומון הספורט האיטלקי כי הגישה של כוכב יובה השתנתה מאז הקבוצה הודחה על-ידי פורטו בשמינית גמר הצ'מפיונס. הוא פחות מבלה עם חבריו לקבוצה וזוכה ליותר חופש באימונים. "הוא עצבני ומרוחק מאוד מחבריו לקבוצה", נטען גם כן באותה כתבה. "נראה שהוא כבר לא מנסה להסתיר את התחושות הללו".
ומיובה לאינטר. סימונה אינזאגי נפרד רשמית מיאנטר וצפוי לחתום לשנתיים באינטר. אינזאגי מאמן את לאציו בהצלחה מ-2016 ובין השאר הוביל אותה לזכייה בגביע האיטלקי ולשתי זכיות בסופר קופה.
פורסם לראשונה: 16:03, 27.05.21