לאו מסי כבש היום (חמישי) את השער המהיר בקריירה שלו. "הפרעוש" העלה את ארגנטינה ל-0:1 מול אוסטרליה אחרי דקה ו-19 שניות בלבד במשחק ידידות שהתקיים בסין. מסי קיבל את הכדור מחוץ לרחבה וירה אותו לרשת. ארגנטינה ניצחה 0:2 בסיום.
הביקור של מסי וארגנטינה בסין גרם לטירוף במדינה. מעריץ מושבע של מסי הזמין מאות חדרים במלון שבו מתארחת אלופת העולם בבייג'ינג במטרה לראות את הכוכב מקרוב. אלפים התאספו מחוץ למלון כדי לראות את מסי, וכמובן שכל 68,000 הכרטיסים למשחק נגד אוסטרליה נמכרו, על אף שכרטיסים עלו החל מ-670 דולר. במשחק עצמו כאמור מסי כבש במהירות (השער ה-103 שלו במדי הנבחרת). חרמאן פסלה כבש את השני בדקה ה-68. אגב, זה היה שיחזור שמינית גמר המונדיאל בו ניצחה ארגנטינה 1:2 וגם אז מסי כבש.
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
מסי חוגג. הקהל קיבל את מה שרצה
(AP Photo/Ng Han Guan)
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
מסי בין שחקנים אוסטרלים
(AP Photo/Ng Han Guan)
ארגנטינה תשחק מול אינדונזיה ביום שני הקרוב בעוד משחק ידידות, אבל לאו מסי לא יהיה שם כי ייצא לחופשה אחרי עונה מפרכת שכללה זכייה במונדיאל במהלכה. "הפרעוש" יתחיל להתכונן לפרק הבא בקריירה - אינטר מיאמי מה-MLS. העונה בליגה האמריקאית נמצאת בעיצומה, ועדיין לא ברור מתי יתקיים משחק הבכורה של מסי. על פי דיווחים בתקשורת בארה"ב ייתכן שזה יקרה ב-21 ביולי, אך יש גם כאלה שטוענים שהוא יתחיל לשחק במיאמי רק בסוף אוגוסט.
אתמול אמר מסי כי לא ישתתף במונדיאל 2026. "אני אראה איך הדברים יתנהלו, אבל עקרונית, למונדיאל הבא אני לא אגיע, אני אהיה שם כדי לצפות". למרות זאת, נראה שהוא ישחק עם ארגנטינה בקופה אמריקה שתיערך בקיץ הבא.