זה היה צפוי וכעת זה רשמי: יש מאמן חדש ללאו מסי באינטר מיאמי - והוא מוכר היטב ל"פרעוש". חרארדו "טאטה" מרטינו מונה הלילה (בין רביעי לחמישי) לאיש החדש על הקווים של אינטר מיאמי מה-MLS.
הארגנטינאי בן ה-60 חוזר לאמן את מסי, בקדנציה השלישית בקריירה שלו - אחרי שעשה זאת בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה - וינסה בעיקר לשקם את הקבוצה שנמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם ואשר נמצאת במקום האחרון בקונפרנס המזרחי.
1 צפייה בגלריה
מסי ומרטינו
מסי ומרטינו
חוזרים לשתף פעולה. מסי ומרטינו
(צילום: David Ramos/Getty Images)
מרטינו ומסי מכירים כבר שנים רבות, ולמעשה המאמן היה זה שגידל את מסי בניואלס אולד-בויס. בנוסף, מרטינו הדריך את הכוכב כשאימן את ברצלונה בעונת 2013/2014 (ועזב בסיומה) ובנבחרת ארגנטינה במשך שנתיים (כולל במונדיאל בברזיל, שם האלביסלסטה נעצרו רק בגמר).
מרטינו חוזר גם ל-MLS, שם הדריך בהצלחה את אטלנטה יונייטד (2016-2018). עימה זכה בגביע ב-2018 ונבחר למאמן העונה בארה"ב. "אנחנו שמחים לקבל את פני טאטה לאינטר מיאמי", אמר אחד מבעלי המועדון, חורחה מאס. "אנחנו מרגישים שהוא מאמן שתואם את השאיפות שלנו כמועדון, ואנחנו אופטימיים לגבי מה שנוכל להשיג ביחד. טאטה אימן ברמות הגבוהות ביותר ואנחנו מאמינים שהניסיון שלו יועיל לנו מאוד כמועדון ששואף להתחרות על תארים".
מרטינו יחליף את פיל נוויל, שפוטר לפני ארבעה שבועות כשאינטר מיאמי עמוק בירכתיים. "טאטה דמות מכובדת מאוד בספורט שלנו, שהרקורד שלו מדבר בעד עצמו", הוסיף הבעלים הנוסף של הקבוצה, דיוויד בקהאם. "אנחנו בטוחים שההישגים והניסיון שלו כמאמן ראשי יהוו השראה לקבוצה שלנו וירגשו את האוהדים".