אחרי שכבש את השער הכי מהיר בקריירה שלו בניצחון 0:2 של נבחרת ארגנטינה על אוסטרליה, במשחק הידידות שנערך אתמול (חמישי) בסין, לאו מסי, וכמוהו גם אנחל די מריה וניקולאס אוטאמנדי, לא המשיכו עם אלופת העולם לאינדונזיה, שם היא תקיים משחק אימון נוסף (שני, 13:00).
"מונדיאל 2026? קשה לראות את זה קורה", אמר הפרעוש בריאיון בארגנטינה. "אני נהנה כרגע, בקרוב יגיעו משחקי המוקדמות ואחר כך הקופה אמריקה. לחשוב על המונדיאל זה ללכת רחוק מדי. צריך ליהנות ממה שהשגנו".
1 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
"אני לא יכול לעזוב". מסי חוגג
(AP Photo/Ng Han Guan)
מספר 10 של ארגנטינה, שיצטרף לאינטר מיאמי לאחר פגרת הקיץ האישית שלו, הוסיף: "נהניתי מהמונדיאל האחרון בצורה שמעולם לא קרתה לי קודם. למען האמת, אם לא היינו אלופי עולם, הייתי פורש מהנבחרת. בגלל שזכינו , יש לי עוד הרבה ממה ליהנות, אני לא יכול לעזוב".
מסי, שיחגוג בעוד שמונה ימים יום הולדת 36, התייחס גם למעבר המרעיש למיאמי: "זו הייתה החלטה משפחתית שקיבלנו. אנחנו מרוצים ושמחים לקראת מה שמגיע עם הרבה רצון והתלהבות ליעד החדש הזה".
"לא משנה מה קורה בדרך, תמיד צריך לנסות. זה חייב להיות המסר לדורות הבאים שהגנו עליי כל כך. אני רוצה שיזכרו אותי כאדם נורמלי וטוב מעל הכל, מעבר לספורטאי", סיכם מסי.