ריאל מדריד בהחלט יכולה להיות מרוצה עד כה מפתיחת העונה שלה בליגה הספרדית. הבלאנקוס ניצחו בשלושת משחקיהם הראשונים, כאשר שחקן הרכש הנוצץ שהגיע הקיץ, ג'וד בלינגהאם, כבר פורע שטרות עם ארבעה שערים ויכולת מצוינת. עם זאת, הקבוצה ממשיכה לאבד שחקנים חשובים בעקבות פציעות, כאשר היום (שני) התבשרה סגנית האלופה כי ויניסיוס עלו להיעדר לפחות לתקופה של חודש עד חודש וחצי.
שחקן ההתקפה מתח את השריר במהלך משחק החוץ האחרון של הקבוצה במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית נגד סלטה, ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-18. תחילה חשבו כי הברזילאי ייעדר למשך מספר ימים, אך כעת מתברר כי הפציעה חמורה משחשבו. ויניסיוס יעבור במהשך היום בדיקת MRI, כאשר החשש בריאל היא כי הוא סובל מקרע בשריר. במצב כזה, הוא ככל הנראה יחמיץ את משחק הדרבי מול אתלטיקו מדריד ב-24 בספטמבר.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
ריאל מדריד תאבד גם אותו לתקופה ארוכה? ויניסיוס
(Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
ריאל מדריד סובלת מחוסר מזל גדול בכל הנוגע לפציעות, כאשר מתחילת העונה היא איבדה את שוערה טיבו קורטואה, שקרע את הרצועה בברך וגם את הבלם אדר מיליטאו, שסובל מפציעה דומה. השניים צפויים להיעדר למשך חודשים רבים והבלאנקוס מקווים כי לא ייאלצו להסתדר עכשיו לתקופה ארוכה גם ללא ויניסיוס - אחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה.
קרלו אנצ'לוטי, מאמן הקבוצה, נשאל האם הוא מתכנן להחתים שחקנים נוספים לאור היעדרותו הצפויה של ויניסיוס, אך הוא נשמע רגוע למדי: "הפציעה שלו לא תגרום לנו להחתים בכח שחקנים חדשים. יש לנו קבוצה שלמה. אנחנו יכולים לנצח גם ללא השחקנים הפצועים. יש לנו התקפה מצוינת, והמספרים שלנו מדברים בעד עצמם".