לא שקט בפריז סן ז'רמן. אלופת צרפת נוצחה אמש (ראשון) 2:0 על-ידי ראן, ההפסד הראשון שלה בבית מזה שנה וחצי במסגרת הליגה הצרפתית. הפסד שמגיע אחרי ההדחה מליגת האלופות ע"י באיירן מינכן. אוהדי הקבוצה שרקו בוז ללאו מסי בתחילת המשחק, וגם בסיומו. הכוכב נראה עצבני מאוד וירד מהר לחדר ההלבשה, בעוד שאר השחקנים נשארו כדי להודות לקהל.
"השחקנים שלי נתנו את כל מה שהיה להם", אמר מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה בסיום, "שימו את עצמכם בנעליים שלהם, זה לא פשוט לשחק בסגל כ"כ חסר עם שחקנים מהאקדמיה. אי אפשר להגיד שהשחקנים כאן לא מחויבים, זה לא נכון. פיגרנו 2:0 אבל לא היו לנו מספיק אופציות מהספסל כי הרבה שחקנים חסרים". מדובר בניימאר ופרסנל קימפמבה שגמרו את העונה בגלל פציעות, וכן מרקיניוס ונורדי מוקיילה שנעדרו אתמול.
4 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
מסי. עתידו לא ברור
(AFP)
4 צפייה בגלריה
ירד עצבני לחדר ההלבשה. מסי
ירד עצבני לחדר ההלבשה. מסי
ירד עצבני לחדר ההלבשה. מסי
(צילום מסך)
4 צפייה בגלריה
מסי
מסי
הקהל שרק לו בוז
(צילום: AFP)
עתידו של מסי במועדון הצרפתי עדיין לא ברור. בחמישי האחרון דווח כי הוא נטש את האימון אחרי ויכוח עם גאלטייה, אבל הדיווח הוכחש ע"י אביו של לאו. לאחר מכן התברר כי מסי היה פצוע, ועד אתמול היה בספק למשחק. אין למסי חוזה לעונה הבאה והוא יהיה שחקן חופשי, בצרפת מדווחים שהוא מתלבט בעוד פריז סן ז'רמן רוצה שהוא יישאר. בברצלונה רוצים שהוא יחזור, וסרג'י רוברטו אמר אחרי הניצחון 1:2 בקלאסיקו: "מסי יתקבל בזרועות פתוחות, חבל שאוהדי פריז סן ז'רמן מתייחסים אליו ככה".
זאת לא הפעם הראשונה שאוהדי הקבוצה שורקים בוז למסי, זה קרה גם בעונה שעברה אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד. "לאוהדים יש זכות לשרוק בוז לכל אחד", אמר כוכב העבר של ליון ז'וניניו פרנמבוקאנו, "אפילו למסי, הוא רק בן אדם. האוהדים מאוכזבים בצדק מההפסדים לבאיירן מינכן, הקבוצה לא אגרסיבית מספיק".
4 צפייה בגלריה
בדרך הביתה? גאלטייה
בדרך הביתה? גאלטייה
בדרך הביתה? גאלטייה
(צילום: רויטרס)
גם עתידו של המאמן גאלטייה לא ברור, כשייתכן מאוד כי יפוטר בסוף העונה. על פי דיווח בעיתון "לאקיפ" הבוקר, הנהלת המועדון לא מרוצה מהתוצאות, כאשר גם מרבית השחקנים ממורמרים ולא מתחברים לגישה שלו. מרבית הסיכויים שהוא לא יאמן את פריז סן ז'רמן בעונה הבאה, כשאחד המועמדים הבולטים להחליפו הוא תומאס טוכל, שאימן את פ.ס.ז' בעבר והגיע עימה לגמר ליגת האלופות ב-2020.