למרות שלושה הפסדים רצופים בפרמייר-ליג, ליברפול הגיעה אמש (שלישי) למשחק מול לייפציג בשמינית גמר ליגת האלופות והצליחה לנצח 0:2 ולתת לעצמה מקדמה לגומלין שייערך אצלה בבית.
מנג'ר ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "הרבה אנשים חשבו שנפסיד הערב. אני חושב שאנשים אמרו לעצמם: זה יהיה משחק טריקי עבור ליברפול. זה בסדר שזאת התפיסה של האנשים, אולי גם אני הייתי חושב כך אם לא הייתי בתוך הקבוצה. השחקנים הגיבו טוב למשבר וניצחנו, אז אני שמח".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ. ניצחון חשוב
(צילום: גטי אימג'ס)
קלופ החמיא לאליסון, שהצליח לשמור על רשת נקייה לאחר שעשה טעויות קשות מול לסטר ומנצ'סטר סיטי: "מאמין שהעובדה שהוא שמר על רשת נקייה תעזור לו, גם מול לסטר הוא היה טוב. הוא יישן טוב במטוס בדרך הביתה. הוא עזר לנו מאוד הערב".
"לייפציג יכולה לשחק בשישה מערכים שונים, קשה מאוד להתכונן אליה", אמר קלופ, "הם הגיעו למצבים שלהם וזה נורמלי. ברוב המשחק אנחנו שלטנו וזה מאוד חשוב. זה לא קורה הרבה שקבוצות שולטות במשחק מול לייפציג".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
החמיא לאליסון
(צילום:AP)
"עבדנו קשה בתקופה האחרונה, הערב התוצאה הייתה לטובתנו. שמרנו על רשת נקייה והבקענו שני שערים, הכרחנו את היריבה לעשות טעויות בהגנה ועבדנו במגרש ביחד כקבוצה. זה מאוד חשוב לי שנמשיך ככה", סיכם הגרמני.
הקפטן ג'ורדן הנדרסון אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב וניצחנו. אנחנו שמחים מאוד, היה משחק קשוח. היה לנו חשוב לשמור על שער נקי. צריך לזכור שעשינו רק חצי עבודה ועוד לא עלינו".