רונאלדו ניצח את מסי. שוב: "פורבס" פרסמה את רשימת 100 הספורטאים המרוויחים במהלך השנה החולפת - ובפסגה ניצב, איך לא, כריסטיאנו רונאלדו.
החוזה של הכוכב הפורטוגלי עם המועדון הסעודי, אל-נאסר, מוערך בכ-200 מיליון דולר כשאליו מצטרפות עסקאות חסות שונות, שמוערכות על ידי "פורבס" בכ-60 מיליון דולר בשנה. משמע: רווחים של 260 מיליון דולר בשנה אחת.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
בפסגה. רונאלדו
(צילום: REUTERS/Stringer)
אל המקום השני, תופתעו או שלא, הגיע שחקן הגולף ג'ון ראם (218 מיליון דולר). ראם חתם בשנה שעברה על עסקת ענק עם סבב הגולף הסעודי (LIV) ומקבל ממנו משכורת שנתית של 198 מיליון דולר. אל זה תצרפו עסקאות חסות בשווי של 20 מיליון דולר.
במקום השלישי ניצב כוכב אינטר מיאמי ונבחרת ארגנטינה, מסי, עם הכנסות של כ-135 מיליון דולר. ה"פרעוש" נותר גם שחקן ה-MLS הראשון שמופיע בטופ 10 של הרשימה היוקרתית מאז דייויד בקהאם ב-2012, אז לבש האנגלי את מדי לוס אנג'לס גלקסי.
4 צפייה בגלריה
ג'ון ראם
ג'ון ראם
כן, הוא במקום השני. ראם
(צילום: AP Photo/Kamran Jebreili)
4 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שלישי ברשימה. מסי
(Kyle Rivas/AFP)
לברון ג'יימס הוא הכדורסלן הראשון ברשימה (ומקום רביעי כללי) עם רווחים של 123.2 מיליון דולר. יאניס אנדטוקומבו, כוכב מילווקי, חמישי (111 מיליון דולר).
קיליאן אמבאפה, שהודיע לאחרונה כי יעזוב את פ.ס.ז' (בדרך לריאל מדריד ככל הנראה) במקום השישי המכובד (110 מיליון דולר). חברו לשעבר בבירת צרפת וכיום שחקנה של אל-הילאלא הסעודית, ניימאר, שביעי (108 מיליון) וקארים בנזמה מאל-איתיחאד שמיני (106 מיליון דולר).
4 צפייה בגלריה
לברון
לברון
הכדורסלן הראשון ברשימה. לברון
(צילום: AP Photo/Jae C. Hong)
סטף קרי, הכוכב הגדול של גולדן סטייט, תשיעי עם רווחים של 102 מיליון דולר ולמאר ג'קסון, הקוורטרבק של בולטימור רייבנס מה-NFL, סוגר את העשירייה הפותחת (100.5 מיליון דולר).

20 הראשונים ברשימה

1. כריסטיאנו רונאלדו (כדורגל, אל-נאסר) 2. ג'ון ראם (גולף) 3. לאו מסי (כדורגל, אינטר מיאמי) 4. לברון ג'יימס (כדורסל, לוס אנג'לס לייקרס) 5. יאניס אנדטוקומבו (כדורסל, מילווקי באקס) 6. קיליאן אמבאפה (כדורגל, פ.ס.ז') 7. ניימאר (כדורגל, אל-נאסר) 8. קארים בנזמה (כדורגל, אל-איתיחאד) 9. סטף קרי (כדורסל, גולדן סטייט ווריורס) 10. למאר ג'קסון (פוטבול, בולטימור רייבנס) 11. ג'ו בארלו (בייסבול, שיקגו רד סוקס) 12. קווין דוראנט (כדורסל, פיניקס סאנס) 13. שוהיי אוטאני (בייסבול, לוס אנג'לס דודג'רס) 14. קנלו אלבארס (אגרוף) 15. פטריק מהומס (פוטבול, קנזס סיטי צ'יפס) 16. אנתוני ג'ושוע (אגרוף) 17. מקס ורשטאפן (פורמולה 1) 18. ארון רודג'רס (פוטבול, ניו יורק ג'טס) 19. רורי מקלרוי (גולף) 20. ג'סטין הרברט (פוטבול, לוס אנג'לס צ'ארג'רס)
למרות שער ענק מהקרן סלטה מנצחת את בילבאו
(ONE)