תקציר ריאל מדריד – אתלטיק בילבאו

הניצחון השביעי ברציפות של ריאל מדריד (0:1 על אתלטיק בילבאו), שהעלה אותה ליתרון של שבע נקודות בפסגה, לא עבר בשקט לאחר טענות מצד הבאסקים על הפנדל שנשרק לחובתם והכריע את המשחק.
"לא ראיתי עדיין את השידור החוזר, אבל ממה שראיתי זה לא היה פנדל", אמר בסיום החלוץ איקר מוניאין והתייחס לספק דריכה של דני גרסיה על מרסלו ברחבה. "אנחנו כבר רואים לאלו קבוצות ה-VAR עוזר, שכל אחד יסיק מזה את המסקנות שלו".
3 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' ואיקר מוניאין
לוקה מודריץ' ואיקר מוניאין
לוקה מודריץ' ואיקר מוניאין
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס חוגג
(צילום: EPA)
מוניאין גם התלונן על פנדל שלא נשרק לזכות בילבאו: "לא ראיתי את זה קורה, אך ראול גרסיה אמר לי שסרחיו ראמוס דרך עליו בבירור. כמו תמיד, במקרה שלהם השופטים הסתכלו בווידאו ובמקרה שלנו לא".
ראמוס, גיבור המשחק שכבש את שער הניצחון ותמיד נמצא במרכז העניינים, אמר: "לא היה פנדל, לא חושב שהייתה סיבה לשרוק. לפעמים שופטים צודקים ולפעמים טועים, הם לא מגיעים עם שריקות מהבית. ברור שלא נזכה באליפות בזכות השופטים. בילבאו צריכה להסתכל על עצמה ולא להתעסק בנו".
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן על הקווים
זינדין זידאן על הקווים
זינדין זידאן על הקווים
(צילום: רויטרס)
מי שכמובן לא אהב את הטענות הללו, שהגיעו גם מהתקשורת הספרדית, הוא זינדין זידאן: "צריך לכבד את השחקנים, אני לא מוכן שיגידו שאנחנו מנצחים רק בזכות השופטים. הליגה עוד לא הסתיימה, אסור לנו להירגע, השגנו את התוצאות באופן הוגן, והן מגיעות לנו".
השער של ראמוס היה העשירי שלו העונה, והפעם הראשונה ששחקן הגנה מבקיע בדו-ספרתי מאז פרננדו היירו בעונת 1993/94. הוא גם הגדיל את רצף הפנדלים המוצלחים ל-22, ובכלל, הבקיע חמש פעמים מאז חידוש העונה. "הניצחון זה מה שחשוב כרגע", הוסיף ראמוס הלוהט, "הסטטיסטיקה האישית היא משנית כרגע, האליפות זה הדבר היחיד שחשוב".