התגובות לריאיון של כריסטיאנו רונאלדו אצל פירס מורגן ממשיכות לזרום. היום (שלישי) גם חלוץ העבר של ארסנל איאן רייט התייחס אל הדברים.
"די עצוב לראות את זה בהתחשב במה שכריסטיאנו רונאלדו עשה והשיג במהלך הקריירה", אמר רייט, "אפשר לראות שהוא מתקשה להתמודד עם זה שהקריירה שלו מגיעה לסופה. זה קורה לכולם וקרה גם לי, אתה חושב 'אז זהו זה?'. הוא לא רגיל לשמוע דברים שליליים, אבל עכשיו זה מגיע אליו. זה בטח קשה מאוד עבורו ואולי הוא יצטרך ייעוץ בנושא".
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם וויין רוני ב-2008
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם וויין רוני ב-2008
רונאלדו ורוני בימים יפים יותר
(צילום: Getty Images)
רייט התייחס לעימותים של רונאלדו עם הפרשנים ושחקני העבר גארי נוויל וג'יימי קראגר, שמהם הוא התעלם במופגן לאחרונה. רייט אמר: "אני חושב שזה חבל. הרגשתי קצת לא נינוח כשראיתי מה הוא עשה לקראגר. מה שג'יימי אמר לא היה מנותק מהמציאות או משהו כזה. כל מה שהוא אמר לגבי הגיל והפרופיל של רונאלדו הוא אמיתי. אין פרשן שמגיע סתם כדי לרדת על שחקנים, זה לא אישי. חבל כי גארי נוויל תמיד הגן על רונאלדו. פעם אחת הוא ביקר את רונאלדו על זה שהוא סירב להיכנס ורונאלדו מתעלם ממנו ככה. זה נראה כאילו רונאלדו מנסה לסדר את דרכו החוצה, אחרת אני לא מבין למה הוא מדבר כך. זה לא הגיוני. אני חושב שאחד מהדברים שהכי בלטו מבחינתי זה שהוא אמר ששום דבר לא השתנה מאז שהוא עזב את המועדון".
לעומת איאן רייט, וויין רוני, שגם חטף מרונאלדו, החליט כי לא יפרסם הודעה בנושא. למרות זאת, ב"סקיי" דיווחו כי חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר משועשע מהדברים שרונאלדו אמר עליו. "רוני החליט שלא יגיב בצורה פומבית לדבריו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא תמיד חשב שרונאלדו הוא אחד משני השחקנים הטובים בעולם לצד לאו מסי. הוא מרגיש שרונאלדו צריך לקבל את העובדה שהוא בשלבים המאוחרים בקריירה שלו ושהעובדה שהוא במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד אומרת שהוא צריך לכבד את הסיטואציה ולא לצפות לשחק בכל דקה. הוא לא מרגיש איבה כלשהי כלפי רונאלדו".