מבוכה באנגליה ערב פתיחת הסופר-ליג לנשים בכדורגל: מספר שחקניות באסטון וילה הביעו חשש ממשחק הבכורה נגד מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 14:30), ולא משום הפערים המקצועיים בין הקבוצות. מתברר שהמדים החדשים שלובשים שחקני ושחקניות המועדון רחוקים מלגרום להם להרגיש בנוח - כך מפרסמת פרשנית הכדורגל האנגלית ג'קי אוטלי.
מסתבר ששחקנים בכירים בקבוצת הגברים מחו נגד החולצות החדשות, בטענה שהן סופחות זיעה ונדבקות לגופם. מעבר לעניין האסטטי, שכן החולצות משנות את צבען כשהן ספוגות בזיעה, הן גם נצמדות לגוף השחקנים, מסרבלות ומקשות עליהם את חוויית המשחק.
2 צפייה בגלריה
החולצות המיוזעות
החולצות המיוזעות
קאלום צ'יימברס, אמי מרטינס והחולצות המיוזעות
(צילום: Adam Nurkiewicz/Getty Images)
מי שצפו בכל המחזורים האחרונים בשחקנים היו שחקניות קבוצת הנשים של המועדון, שהמחזה בשידורים החיים של הפרמייר-ליג הרתיע גם אותן. "זו הולכת להיות בעיה גדולה", אמרה אוטלי לאתר ה-BBC הבריטי. "נשות אסטון וילה אמורות ללבוש את התלבושת נגד מנצ'סטר, והמשחק ישודר בשידור חי. צפויות להן עוד ארבעה משחקים שישודרו בקרוב. בדרך כלל הן נהנות מהחשיפה ומהמשחקים שמצפים להן אבל עכשיו הן בעיקר חוששות. הן באמת מודעות לאופן שבו הן הולכות להיראות במדים הרטובים והדביקים - ומסיבות ברורות".
במהלך רוב משחקי הגברים של וילה העונה, השחקנים החליפו את החולצות הספוגות במחצית אבל הסלידה שטיפחו השחקניות למדים החדשים גובלת ב"שנאה מוחלטת", אחרי שהן כבר לבשו אותם במהלך משחק טרום עונה נגד צ'לסי. "אתה יכול לדמיין, ספורטאית, שיש לה מספיק דברים לחשוב עליהן, צריכה להתמודד גם עם הזיעה והחולצה הצמודה? וידוע שיש לנשים רגישות גדולה יותר למראה שלהן, וזה עלול להשפיע גם על הביצועים שלהן", הוסיפה אוטלי.
2 צפייה בגלריה
שחקניות אסטון וילה עם המדים הישנים
שחקניות אסטון וילה עם המדים הישנים
שחקניות אסטון וילה עם המדים הישנים. לא דביקים
(צילום: Richard Heathcote/Getty Images)
עוד ציינה הפרשנית עד כמה המקרה מצער מאחר ש"הם ככל הנראה לא חשבו איך מדים כאלה עלולים להשפיע על השחקנים הגברים, אז די בטוח שהם לא חשבו על איך זה ישפיע על הנשים".