48 שעות לא פשוטות עברו על כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הכי גדול של נבחרת פורטוגל ספג את מרבית האש אחרי ההפסד הביתי שלה 1:0 לספרד, שמנע ממנה להעפיל לחצי גמר ליגת האומות. רונאלדו הציג יכולת חלשה, ואם לא די בכך - השליך את סרט הקפטן עם שריקת הסיום.
אחרי שאתמול כל כלי התקשורת במדינה העבירו עליו ביקורת גלויה, הגיע כעת תורו של אחד משחקני העבר עם הפה הכי גדול שיש - אנטוניו קסאנו כמובן. "בשלב זה של הקריירה, כריסטיאנו צריך לעשות לעצמו טובה ולהבין שאם אתה לא מגיע לרמה מסוימת, הגיע הזמן להגיד תודה ולפרוש", אמר האיטלקי.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
48 שעות לא פשוטות. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
קסאנו העביר מסר לרונאלדו: "הוא ניצח הכל, היה תופעה, אבל עכשיו - תפסיק עם זה. אתה חייב לעצור כי אחרת תישאר על הספסל, כמו שקורה לך במנצ'סטר יונייטד".
קשר העבר של ריאל מדריד ונבחרת איטליה ניסה להשוות בין רונאלדו למסי: "יש לי הרבה כבוד לכריסטיאנו, אבל אני לא אוהב אותו כשחקן. מסי בשבילי הוא כמו מראדונה. הוא לא מאשים אחרים כשלא הולך לו".
3 צפייה בגלריה
ממשיך לתקוף. קסאנו
ממשיך לתקוף. קסאנו
ממשיך לתקוף. קסאנו
(צילום: AFP)
האמת, הביקורת של קסאנו על רונאלדו היא לא דבר חדש. בשנים האחרונות, האיטלקי תקף לא מעט את הפנומן הפורטוגלי. באפריל האחרון, צוטט קסאנו כשאמר: "בכל יום רונאלדו צריך להתפלל ולהגיד תודה קארים בנזמה על זה שהוא שיחק איתו. אנחנו רואים את זה עכשיו".
ב-2020, למשל, טען קסאנו כי "כריסטיאנו הוא לא כישרון מולד, הוא בנה את עצמו. מסי הוא כמו מייקל ג'ורדן, רוג'ר פדרר. משהו שלא נראה עוד בחיים. אני לא מכחיש שכריסטיאנו הוא לגמרי אלוף, אבל הוא בחיים לא יגיע לרמה של מסי".
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חוטף בלי הפסקה. רונאלדו
(צילום: AFP)
אגב, אתמול דווח כי אל הילאל הייתה קרובה לצרף בקיץ את רונאלדו. "ניהלנו משא ומתן עם כריסטיאנו", אמר נשיא אל הילאל, פאהד בן נאפל. "הבעיה לא הייתה הכסף, וגם לא עקרונית, אל הילאל מסוגלת להביא כל שחקן בעולם, אבל זו הייתה החלטה של פיפ"א לאסור עלינו להחתים שחקנים".