ליאור רפאלוב פשוט לוהט. הקשר הישראלי של אנטוורפן, שכבש שער ניצחון מול לודוגורץ (1:2) בליגה האירופית, מצא שוב את הרשת כשהפגיז לחיבורים בדקה השביעית ואחר כך גם הוסיף בישול ב-2:3 הדרמטי על בירסחוט בליגה הבלגית.
רפאלוב קיבל את הכדור על סף הרחבה, הניף את הרגל וסובב נפלא לפינה הרחוקה, השוער אפילו לא זז. בדקה ה-15 מצא את סימן יוקלרוד הנורבגי ברחבה והוא בעט פנימה בלי לעצור - 0:2. האורחת הצליחה לחזור למשחק עם צמד של מוסאשי סוזוקי (25, 73), אך דומרקי אמבוקני ענה מהר (74) והשאיר את שלוש הנקודות אצל אנטוורפן.
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב חוגג עם החברים
ליאור רפאלוב חוגג עם החברים
ליאור רפאלוב חוגג עם החברים
(צילום: AFP)
אנטוורפן, שניצחה בפעם הרביעית ברציפות, נותרה במקום הראשון בטבלה לאחר 10 מחזורים, כאשר קלאב ברוז' דולקת אחריה עם נקודה פחות.

וייסמן פתח והוחלף לאחר 24 דקות

שון וייסמן, שפתח בהרכב ויאדוליד מול אלאבס, חיפש את שער הבכורה שלו בקבוצה אך לצערו הוחלף בדקה ה-24 לאחר הרחקתו של נאצ'ו מרטינס שגם גרם לפנדל. לוקאס פרז החמיץ מהנקודה הלבנה ולאחר מכן שער שלו נפסל בטענת נבדל.
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, תומאס פינה (55) ובורחה סאינס (85) מצאו את הרשת בדרך ל-0:2 בסיום והשאירו את ויאדוליד עמוק בתחתית וללא ניצחון.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(צילום: EPA)
בקפריסין, אנורתוסיס פמגוסטה של דור מיכה (פתח בהרכב) ניצחה 0:2 את אפואל ניקוסיה של בן שהר ועומר אצילי (נכנסו כמחליפים). אקס מכבי נתניה ברנקו ורגוץ' (9) וגיורגי קביליטאיה (67) כבשו לזכות המנצחת. אנורתוסיס מדורגת שנייה בטבלה לאחר שבעה מחזורים, האלופה רק תשיעית.