ליאל עבדה אולי לא היה מעורב בשער ב-1:1 של שארלוט הלילה (בין שבת לראשון) מול אינטר מיאמי בחוץ, אך זו בכל זאת הייתה הופעה מיוחדת עבורו, מאחר שהוא סיים אותה עם חולצה של אחד בשם לאו מסי. הישראלי ו"הפרעוש" החליפו חולצות לאחר שריקת הסיום, וברשתות החברתיות של שארלוט פרסמו וידיאו של המאורע וכתבו: "כבוד בין שני מתחרים".
שארלוט הגיעה למשחק אחרי ה-0:4 על ניו אינגלנד רבולושן שקטע עבורה רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, אך הפעם פגשה יריבה קשה בהרבה בדמות מוליכת המזרח. היא בכל זאת עלתה ליתרון משער של קארול סווידרסקי בדקה ה-57, אך עשר דקות לאחר מכן מסי השווה עם שער אופייני בבעיטה לפינה מחוץ לרחבה. מי שבלט הוא שוער האורחת קריסטיאן כחלינה הקרואטי, שסיפק שבע הצלות, כולל אחת גדולה בתוספת הזמן. עבדה הוחלף בדקה ה-83.
1 צפייה בגלריה
עבדה ומסי
עבדה ומסי
עבדה ומסי לאחר המשחק
(צילום: Sam Navarro-Imagn Images)
שארלוט, שבמקום השביעי במזרח אחרי 31 משחקים, קרובה מאוד להבטחת מקום בפלייאוף. עבור מיאמי זה היה תיקו שלישי ברציפות והיא עדיין לא הבטיחה את המקום הראשון במזרח בתום העונה הסדירה.
פילדלפיה יוניון של תאי בריבו רצתה להמשיך במומנטום אחרי ה-1:5 על ניו יורק סיטי וה-0:4 על די.סי יונייטד, אבל נעצרה עם 1:1 ביתי מול אטלנטה יונייטד. היא במקום השמיני במזרח שמוביל לפלייאין, אך עם מספר נקודות זהה (37) לזה של מונטריאול וטורונטו שנמצאות מתחתיה. בריבו, שתרם שער ובישול בכל אחד משני המשחקים הקודמים, השלים 90 דקות אך לא היה מעורב בשער.