שלושה בישולים במשחק אחד: צפו בהצגה של פליקס
(באדיבות ONE)
ב-2019 ז'ואאו פליקס עבר מבנפיקה לאתלטיקו מדריד תמורת 126 מיליון אירו והפך לאחד השחקנים היקרים בהיסטוריה. אולם הוא עוד לא מיצה לגמרי את כל הפוטנציאל שלו ולא הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם, בין היתר בשל פציעות. אתמול (שני) הקשר בן ה-22 פתח עוד עונה עם אתלטיקו ונתן הצגה: שלושער של בישולים מול חטאפה. אתלטיקו ניצחה 0:3 ונראתה מצוין.
"הוא חזק ובוגר יותר מתמיד", החמיא לו המאמן דייגו סימאונה. "הוא הראה הרבה חוסן מנטלי בעונה שעברה אחרי שהחלים מפציעה לא קלה. הוא גדל לנגד עינינו ומשחק בצורה הרבה יותר בוגרת, הוא עלה במשקל והתחזק. הוא הרבה יותר יציב במשחק שלו ומשתף פעולה יותר טוב עם שאר הסגל. יש לו כישרון ויש לו מטרות".
2 צפייה בגלריה
ז'ואו פליקס
ז'ואו פליקס
ז'ואו פליקס. נתן הצגה
(צילום: גטי אימג'ס)
כוכב המשחק עצמו אמר: "מקווה שיהיה לי יותר מזל העונה מבחינת פציעות. אני עובד הכי קשה שאני יכול כדי להיות בכושר טוב ובלי פציעות. אבל לפעמים הכדורגל לא הוגן. אני בטוח שהעונה שלי תהיה יותר טובה, כי אני עובד הרבה יותר קשה"
החלוץ אלאברו מוראטה כבש צמד ופירגן לחבר פליקס: "יש לו כישרון מטורף. הוא משחק יותר מאחור ושולח כדורים בצורה מצוינת". "אנחנו עובדים טוב ביחד", החמיא בחזרה פליקס, "ראינו את זה גם בעונה שעברה".
2 צפייה בגלריה
ז'ואו פליקס
ז'ואו פליקס
"עובד יותר קשה"
(צילום: גטי אימג'ס)
כמעט כמו בכל עונה, גם הפעם יש שמועות כי מוראטה יעזוב את קבוצתו, כשהכיוון הוא איטליה. המאמן דייגו סימאונה מתנגד למהלך: "הייתי רוצה שיישאר, אבל אני לא הבעלים ואני לא קובע". מוראטה עצמו אמר: "אני מגיע לעבוד בכל יום. מה שקורה בתקשורת ומה שאומרים זה לא התפקיד שלי. אני שמח כאן ורוצה להמשיך. מתייחסים אלי מאוד יפה כאן, אני אמשיך לעבוד קשה".