ממפיס דפאי בדרך לברצלונה? כנראה שלא ממש. לפחות אם שואלים את מאמן בארסה החדש, רונלד קומאן. "זה יהיה הסגל שיתחיל את העונה", אמר ההולנדי. "אם אנחנו רוצים את דפאי, נצטרך קודם כל למכור שחקנים".
באותו ראיון, התייחס קומאן גם למסי והסאגה הגדולה עימו בקיץ: "הישארותו עברה חלק, אנחנו שמחים שהוא איתנו", הפתיע קומאן. "מה שקרה היה בעיקר סכסוך בין מסי למועדון. דיברנו מאז והכל נמשך כרגיל, יש לנו מטרות משותפות”.
1 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
לא יצרף שחקנים חדשים נכון לכעת. קומאן
(צילום: EPA)
בארסה תקיים הערב (20:00) משחק אימון שני העונה, כשתפגוש את ג'ירונה. מי שעשוי לקבל דקות ראשונות (ואף לערוך בכורה בברצלונה) הוא מיראלם פיאניץ', שהוצג אתמול רשמית. "כנראה שלעולם לא אראה את מסי עם חולצה אחרת", צחק הבוסני. "מעולם לא חשבתי שיעזוב, זה הרי בלתי נתפס אם זה היה קורה. תמיד רציתי לשתף איתו פעולה".
“לשחק כאן כשחקן יריב היה גאווה גדולה”, הוסיף פיאניץ'. "בילדותי חלמתי לשחק בבארסה, ולהיות חלק מהמועדון הזה זה דבר יוצא דופן. אני אסיר תודה. עכשיו אני במועדון הגדול בעולם".
פיאניץ' מוצג בברצלונה
על פי דיווחים שונים בספרד, מי שיישאר בברצלונה הוא לואיס סוארס, אחרי שעסקת העברתו ליובנטוס פוצצה. ב"מארקה" אף פורסם כי קומאן עשוי אף לתת לו את חולצת ההרכב במחזורים הראשונים. מי שעדיין מעורר עניין בברצלונה הוא רומלו לוקאקו מאינטר, אך מבחינה כלכלית הוא כבר לא יגיע לקאמפ נואו.