מנצ'סטר יונייטד הצליחה לשבור את רצף 21 הניצחונות של מנצ'סטר סיטי עם 0:2 בדרבי אמש (ראשון). "השחקנים עבדו קשה בטירוף", אמר אולה גונאר סולשיאר בסיום. "נעשה כל מה שאפשר כדי להמשיך ולהשתפר. אני מרגיש שהקבוצה טובה יותר מזו שהייתה לפני 18, 16 ו-12 חודשים. אני רואה יותר נחישות ואוהב את זה".
לוק שואו, שהבקיע את השער השני, זכה למחמאות ממאמנו, שגם הודה כי הוא בכלל היה בספק למשחק: "עד אחרי החימום לא היינו בטוחים שהוא יכול לשחק. הוא היה מעולה, אגרסיבי, מצוין באחד על אחד ותמך בהתקפה. הוא השתפר הרבה ואני מאושר בשבילו".
3 צפייה בגלריה
סולשיאר ופרננדש
סולשיאר ופרננדש
סולשיאר ופרננדש
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
הארי מגווייר בטירוף
(צילום: AP)
מנג'ר השדים האדומים רשם הישג אישי נחמד ויוקרתי, כשהפך לראשון בתולדות קבוצתו שמצליח לנצח בכל שלושת משחקי הדרבי הראשונים שלו בחוץ בכל המסגרות. גם ברשת חגגו את הניצחון (או שמחו לאיד), והשוו בין רצף הניצחונות בדימוס של הסיטיזנס, לבין רצף הניצחונות של המתאבק האגדי אנדרטייקר ברסלמניה, שנשבר גם כן לאחר 21 הופעות מוצלחות.
בצד השני הפסידו אחרי 28 משחקים בכל המסגרות מתוכם כאמור 21 ניצחונות רצופים, אך עדיין מחזיקים ביתרון של 11 נקודות בפסגה. "אנחנו נכנסים לחלק המכריע של העונה", אמר פפ גווארדיולה לאחר ההפסד. "חסרים לנו שישה או שבעה ניצחונות כדי להבטיח את האליפות ואנחנו כבר מסתכלים על המשחק הקרוב".
3 צפייה בגלריה
מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי אחרי ההפסד
(צילום: AP)
הספרדי המשיך: "כל הכבוד ליונייטד על הניצחון, הם קבוצה חזקה. השער המהיר שספגנו הוציא אותנו מאיזון בהתחלה, אבל השחקנים חזרו לעניינים. הצגנו יכולת טובה יותר מאשר בניצחון על ווסטהאם. זאת התוצאה. אנחנו עם הפנים קדימה". על ההחלטה לא לשתף את סרחיו אגוארו שהתאושש מפציעה: "הוא היה כשיר, אולי טעיתי. לא יודע".