13 שנה שיחק וויין רוני במנצ'סטר יונייטד, מתוכן שיתף פעולה עם כריסטאנו רונאלדו במשך חמש עונות בשדים האדומים. מאז שפרש, פנה רוני לאימון, וקשה להגיד שקריירה זו מתקרבת לזו שבילה ככדורגלן. לרוב, כשעולה חלוץ העבר לכותרות, זה קורה כשהוא משתף את דעתו בנוגע ל-CR7.
הערב (חמישי) התפרסמו באנגליה ציטוטים מריאיון שערך רוני, שכיום מאמן את די.סי. יונייטד מה-MLS, ל-CNN בו בעיקר דיבר על הכוכב הפורטוגלי שמשחק כיום באל-נאסר הסעודית. בנוסף, פירגן שחקן העבר לעבודה שעשה אריק טן האח מאז אותה סערה שהסתיימה בעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו לסעודיה.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
"קיבל את מה שרצה". כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
"אני מניח שהוא קיבל את מה שהוא רוצה אחרי אותו ריאיון עם פירס מורגן", אמר רוני על רונאלדו. "מבחינת מנצ'סטר יונייטד, זה היה חשוב שבמועדון הצליחו להמשיך הלאה די מהר ולייצב את הקבוצה עם שחקנים שרוצים להישאר שם".
שחקן העבר בן ה-37 נשאל אם לדעתו הצורה בה עזב כריסטיאנו רונאלדו את מנצ'סטר יונייטד פגעה במורשת שהשאיר באולד טראפורד: "לא", ענה. "אני חושב שהוא עשה דברים מדהימים בשביל המועדון. הוא זכה באליפויות, בליגת האלופות, הבקיע המון שערים. אני חושב שהאוהדים, במיוחד השחקנים ששיחקו איתו - בעיקר מהתקופה שלי - לעולם לא ישכחו אץ הדברים שהוא עשה עבור מנצ'סטר יונייטד. לדעתי הוא תמיד ייזכר כאגדה. חבל על הצורה שבה הסתיימה הדרך שלו, אבל זה לא יפגע במורשת שלו".
רוני החמיא למאמן השדים האדומים, אריק טן האח: "אני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד. הוא הצליח לגרום לשחקנים להיות בעמדה שהם מרגישים בנוח להיות בצמרת, בין ארבע הראשונות בטבלת הליגה, וגם הצליח להוביל אותם לזכייה בגביע הליגה".
כאמור, רוני סיפק לא מעט ציטוטים בנוגע לרונאלדו. לאחר אותו ריאיון עם פירס מורגן, רוני טען שההתנהגות של הפורטוגלי היא "בלתי מתקבלת על הדעת". רונאלדו לא נשאר חייב והשיב: "אני לא יודע למה הוא מבקר אותי בצורה כזאת קשה. אולי זה בגלל שהקריירה שלו הסתיימה ואני עדיין משחק ברמות הכי גבוהות".