נכון, לאו מסי נשאר בארה"ב, גם אמיליאנו מרטינס, חוליאן אלבארס ולאוטרו מרטינס לא שבו לארגנטינה, אבל במדינה נרשמה הבוקר (שלישי) היסטריה של ממש עם חזרת הנבחרת אחרי הזכייה בקופה אמריקה.
ארגנטינה גברה אתמול 0:1 על קולומביה בגמר במיאמי משער של לאוטרו מרטינס בהארכה (112) וקטפה את התואר החשוב בדרא"מ בפעם ה-16 בתולדותיה - יותר מכל נבחרת אחרת. מסי, שנפצע והוחלף בדקה ה-66, ירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי ובסיום הדמעות, איך לא, הפכו לכאלו של אושר.
3 צפייה בגלריה
קבלת הפנים בארגנטינה
קבלת הפנים בארגנטינה
האוהדים חוגגים סביב אוטובוס הנבחרת
(צילום: Luis ROBAYO / AFP)
3 צפייה בגלריה
קבלת הפנים בארגנטינה
קבלת הפנים בארגנטינה
קבלת הפנים בארגנטינה
(צילום: Luis ROBAYO / AFP)
3 צפייה בגלריה
קבלת הפנים בארגנטינה
קבלת הפנים בארגנטינה
ואי אפשר בלי תמונה של מסי
(צילום: Luis ROBAYO / AFP)
הבוקר, כאמור, אלופת העולם ודרום אמריקה שבה לבואנוס איירס ואלפי אוהדים קיבלו את הנבחרת בשדה התעופה. אנחל די מריה, שפרש רשמית מהאלביסלסטה לאחר המשחק, ירד מהמטוס עם הגביע ולאחר מכן נכנסו השחקנים לאוטובוס. בתקשורת הארגנטינאית מפרסמים כי לא צפוי מצעד ניצחון.
"הפרעוש" הודה למעריציו בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות: "הקופה אמריקה נגמרה ואני רוצה להודות לכולם על הודעות התמיכה. מצבי טוב, תודה לאל, ואני מקווה לחזור לדשא כמה שיותר מהר וליהנות מהדבר שאני הכי אוהב לעשות. אני שמח כי עמדנו במטרה. יש פה נבחרת מיוחדת, משפחה, חבורה ייחודית. לנבחרת הזו יש הווה נפלא וגם עתיד נפלא".
הפוסט של מסי
קבלת הפנים לנבחרת ארגנטינה
המאמן ליאונל סקאלוני אמר: "אני לא יודע אם זה סופו של עידן, אבל זה נכון שהנבחרת הזו לא מפסיקה להפתיע. היא התגברה על קשיים, על יריבה מאוד מסוכנת וניצחה למרות מחצית ראשונה לא טובה".
"אני מאוד שמח כי האנשים בארגנטינה מאושרים", הוסיף סקאלוני. "יש להם עוד רגע אחד של אושר וזה בעצם מה שחשוב". על הפרישה מדי מריה, הוסיף המאמן: "לדי מריה היו כמה משחקים מרהיבים, אבל מול קולומביה זה היה אחד הטובים שלו. הרגליים אמנם כבר לא כמו פעם, אבל הוא התחיל לרוץ כאילו הוא היה בן 25. זה אומר הכל".
נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, הזמין את הנבחרת לבקר אותו במעונו - ואמר חצי בחיוך-חצי ברצינות: "הלוואי שזה יקרה, אבל זו החלטה שלהם. אם הם ירצו רק להשתמש במרפסת שלי, גם זה אפשרי. זה יהיה תענוג גדול לארח אותם".
אוהדי ארגנטינה שרים למסי בטיימס סקוור
(באדיבות ONE)