וולוס היוונית הודיעה היום (שלישי) על סיום חוזהו של השוער הישראלי בוריס קליימן, כשנותרו שישה מחזורים בלבד עד לסיום העונה. "על פי החלטת נשיא המועדון, הוחלט להתיר את חוזיהם של בוריס קליימן ורודריגו אסקובל", מסר המועדון בהודעה רשמית. העונה רשם קליימן 25 הופעות ליגה, במהלכן ספג 35 שערים ושמר תשע פעמים על רשת נקייה בקבוצה שמדורגת נכון להיום במקום השישי והאחרון בבית העליון של הפלייאוף.
קליימן בן ה-32 החל את קריירת המשחק הבוגרת שלו בקיץ 2008, במדי הפועל כפר סבא. לאחר שנה בלבד חתם בהפועל ת"א, אבל הושאל למכבי הרצליה. לאחר חצי עונה בלבד, חזר לוולפסון שם שימש שוער שני לווינסנט אניימה, ומאחר שלא הצליח לפלס את דרכו להרכב, חזר לכפר סבא, בהשאלה, ונטל חלק במאבקי העלייה של הירוקים.
1 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
שוחרר. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
בעונת 2014/15 הגיעה הפריצה הגדולה כשחתם בבית"ר ירושלים, במדיה שיחק 4 עונות, ורשם 137 הופעות בצהוב-שחור. כחלק מהנסיקה המקצועית, גם הוסיף לרזומה במרץ 2016 הופעה ראשון (ואחרונה) במדים הלאומיים, בהפסד 2:0 לנבחרת קרואטיה (ידידות). ביולי 2018 יצא קליימן לראשונה מגבולות ליגת העל, אל הליגה הקפריסאי, לפראלימני. לאחר שנתיים בהן רשם 47 הופעות, הצטרף בקיץ 2020 לוולוס.