אתמול (ראשון) דווח כי ג'ים ראטקליף סגר עם משפחת גלייזר על הצטרפותו כבעלים שותף במנצ'סטר יונייטד, וירכוש רבע ממניות הקבוצה תמורת 1.3 מיליארד ליש"ט. ראטקליף צפוי להזרים מיידית 245 מיליון ליש"ט לתפעול השוטף של הקבוצה ובאנגליה כבר יודעים מה הפעולה הראשונה בה צריך לנקוט עם הכסף שיזרים - שיפוץ אולד טראפורד.
ב'דיילי מייל' הציגו תמונה עגומה בנוגע לאצטדיון הביתי של השדים האדומים. "הגג דולף, הצבע מתקלף ודוהה ויש מעט מאוד אפשרויות, אם בכלל, להגדיל את התכולה", נכתב. "האצטדיון שנקרא 'תיאטרון חלומות', הפך ממבצר למושא ללעג. אוהדי מנצ'סטר סיטי תמיד מקניטים את יריבתם העירונית בשירת 'אולד טראפורד מתמוטט'".
1 צפייה בגלריה
איש העסקים ג'ים ראטקליף
איש העסקים ג'ים ראטקליף
באנגליה קוראים לו לשפץ את אולד טראפורד. ג'ים ראטקליף
(REUTERS/Phil Noble)
למנצ'סטר יונייטד יש חובות כבדים המתקרבים למיליארד ליש"ט, ובכל מקרה, גם אם 245 המיליון יועברו כולם לשיפוץ אולד טראפורד (מה שלא נראה שהולך לקרות), באנגליה טוענים כי הסכום הזה לא יספיק לתקן את כל הליקויים שהצטברו. "כמות העבודה שצריכים לעשות כדי להפוך את האצטדיון לראוי היא עצומה", נכתב.
במהלך העונה העלו אוהדי מנצ'סטר יונייטד סרטונים בו נראו מספר ליקויים באצטדיון, בהם נראו מי גשמים דולפים לתוך היציעים, ואף חלקים שנופלים מהגג.
במנצ'סטר יונייטד טוענים כי השקיעו עשרות מיליוני ליש"ט בשנים האחרונות כדי לשפץ את האצטדיון, וכי התוכניות להרחיב אותו ל-90 אלף או 100 אלף מקומות - שהועלו לא אחת על ידי הגלייזרים - צפויות לנוע סביב מיליארד ליש"ט.