מנצ'סטר יונייטד תפתח ביום שישי (22:00) את עונת הפרמייר-ליג החדשה עם משחק בית מול פולהאם, והיום היא הודיעה על החתמתם של שני שחקני הגנה, הבלם ההולנדי מתיאס דה ליכט והמגן המרוקאי נוסייר מזראווי, שנרכשו מבאיירן מינכן.
השניים שיחקו אצל מאמן הקבוצה אריק טן האח בימיו באיאקס, והם מצטרפים לליסנדרו מרטינס, אנדרה אוננה ואנטוני, שגם אותם הביא ההולנדי ליונייטד אחרי שאימן אותם באמסטרדם. על דה ליכט בן ה-25 שילמה הקבוצה 45 מיליון אירו והוא חתם על חוזה עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת, ועל מזראווי בן ה-26 היא שילמה 15 מיליון אירו והוא חתם על חוזה עד 2028 עם אופציה לעונה נוספת.
דה ליכט כבר הספיק לזכות באליפות בשלוש מדיניות, עם איאקס, יובנטוס ובאיירן מינכן, ויש לו 45 הופעות במדי נבחרת הולנד. "אריק טן האח עיצב את השלבים המוקדמים של הקריירה שלי, אז הוא יודע להוציא ממני את המיטב ואני לא יכול לחכות לעבוד איתו שוב", הוא אמר לאחר החתימה על המאמן שהפך אותו לקפטן של איאקס כשהיה בן 18 בלבד.
מזראווי זכה בארבע אליפויות עד כה בקריירה, שלוש עם איאקס ואחת עם באיירן מינכן, וערך 28 הופעות במדי נבחרת מרוקו, איתה גם הגיע לחצי גמר מונדיאל 2022. "לאריק טן האח היה חלק חשוב בהתפתחות שלי כשחקן, אז זה מרגש להתאחד איתו כשאני נכנס לשנות השיא של הקריירה שלי. אני יודע למה הוא מצפה מהשחקנים שלו, ואני אתן הכל כדי לעזור לקבוצה להצליח", הוא אמר בין השאר לאחר החתימה.