מנצ'סטר סיטי כבר לא תזכה העונה בקוואדרופל. החבורה של פפ גווארדיולה, שחלמה על הנפת ארבעה תארים, איבדה הערב (שבת) בוומבלי כבר אחד - עם הפסד 1:0 לצ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי.
פפ גווארדיולה ביצעה שמונה שינויים בהרכב שניצח את דורטמונד באמצע השבוע בליגת האלופות ואיבד בדקה ה-48 את קווין דה בריינה, שנפצע ברגלו והוחלף. כעבור שבע דקות ראה המנג'ר הספרדי את קבוצתו סופגת: טימו ורנר שלח כדור רוחב נהדר לחכים זייש, שבעט פנימה מול רשת חשופה.
5 צפייה בגלריה
זייש חוגג
זייש חוגג
זייש והחברים חוגגים את שער הניצחון
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
זייש חוגג
זייש חוגג
זייש, רגע אחרי הדחיקה הקלילה פנימה
(צילום: רויטרס)
צ'לסי תפגוש בקרב על התואר את המנצחת במפגש מחר בין לסטר לסאות'המפטון. הבלוז ינסו לזכות בפעם התשיעית בתולדותיהם בגביע האנגלי והראשונה מאז 2018.
5 צפייה בגלריה
דה בריינה, רגע אחרי הפציעה
דה בריינה, רגע אחרי הפציעה
פציעה חמורה? דה בריינה
(צילום: AFP)

ווסטהאם חטפה מכה, שפילד יונייטד ירדה

ווסטהאם חולמת על הופעה היסטורית בליגת האלופות, אך היום הבינה שהיא כנראה תאבד בקרוב את המקום הרביעי בפרמייר-ליג. הפטישים הפסידו 3:2 בחוץ לניוקאסל, מה שיאפשר לצ'לסי וליברפול לעבור אותה אחרי שישלימו את משחקיהן.
במשחק הזה היה לנו הכל, כולל דרמה גדולה. איסה דיופ כבש שער עצמי (36) והעלה את ניוקאסל ליתרון ראשון. כמה שניות לאחר מכן ספג קרייג דוסון צהוב שני והותיר את ווסטהאם ב-10 שחקנים.
5 צפייה בגלריה
שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל חוגגים
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
דיופ כובש את השער העצמי האומלל
דיופ כובש את השער העצמי האומלל
דיופ כובש את השער העצמי האומלל
(צילום: EPA)
בדקה ה-41 קבע ז'ואלינטון 0:2 גדול למגפייז והיה נראה שהם בדרך לטיול קליל. בדיוק ההיפך. דיופ הצליח לצמק, הפעם לרשת הנכונה (73), וכעבור חמש דקות ג'סי לינגארד, שנמצא בכושר פשוט מטורף, איזן בפנדל. עבור לינגארד היה זה שער תשיעי ב-10 משחקים במדים הסגולים.
מי שהכריע את המשחק היה ג'ו ווילוק המחליף, ש-120 שניות לאחר שנכנס, קבע את תוצאת הסיום. ניוקאסל, שרשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, כבר עם 35 נקודות, תשע מעל הקו האדום.
שפילד יונייטד ירדה הערב רשמית לליגת המשנה אחרי אחת העונות הגרועות ביותר אי פעם של קבוצה בפרמייר-ליג. היא הפסידה 1:0 בחוץ לוולבס (וויליאן ז'וזה), אבל הקמפיין הכושל הזה הסתיים הרבה קודם לכן, לפחות על הנייר. העונה החלה עם שתי נקודות ו-15 הפסדים ב-17 המחזורים הראשונים של העונה, וגם ניצחונות פה ושם לא שינו את גורלה של שפילד, שלא הצליחה לטפס מעבר למקום האחרון.
צ'מפיונשיפ. ברוכה השבה (שוב): שנה לאחר שסיימה במקום האחרון בפרמייר-ליג, נוריץ' חזרה לליגה של הגדולות. הקנריות הבטיחו את חזרתם לאחר שסוונזי השלישית סיימה ב-2:2 בלבד נגד וויקומב האחרונה. בעקבות כך, נוריץ' פתחה פער של 14 נקודות מסוונזי, כשנותרו רק 12 בקופה.
פורסם לראשונה: 16:44, 17.04.21