זו לא העונה של מנצ'סטר סיטי בפרמייר-ליג. הסטיזנס מדורגים במקום השישי בטבלה אחרי 12 מחזורים, ואתמול (שלישי) סיימו ב-1:1 ביתי מביך מול ווסט ברומיץ'.
סיטי אמנם החזיקה בכדור ב-77 אחוזים מהזמן ובעטה 26 פעמים לעבר שערה של ווסט ברומיץ', אבל פשוט לא הייתה מדויקת. כשנשאל בסיום המשחק פפ גווארדיולה מה היה חסר לקבוצתו כדי לנצח, ענה בפשטות: "לכבוש עוד שער". לאחר מכן הוסיף: "יצרנו מספק מצבים, אבל בסופו של דבר צריך לשים את הכדור ברשת. אנחנו מתקשים בזה".
5 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
גווארדיולה מתווכח עם השופט הרביעי
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
הפנים אומרות הכל. גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
תמונות לא שגרתיות
(צילום: AP)
גווארדיולה סיפק את האירוע הביזארי של הערב, כשברגע שראה שהשופט הרביעי מגיע להניף את השלט עם תוספת הזמן (4 דקות) - הוא פשוט התחנן לעברו להוסיף עוד. עד כדי כך שהשופט לא היה יכול להרים את השלט בשל הוויכוח עם פפ.
"מה זה צריך להיות?", לעגו למנג'ר סיטי ברשתות החברתיות. "זה לא יפתור את הבעיות שלו בסיטי". פפ עצמו התייחס בסיום לעוד איבוד נקודות של קבוצתו: "המרחק מהפסגה לא כל כך גדול, אבל אם אנחנו רוצים להיות שם אנחנו חייבים לנצח את ווסט ברומיץ' בבית".
5 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סיטי פשוט לא כובשת. אגוארו עם פפ
(צילום: AP)
גווארדיולה, שזכה עם סיטי באליפות הפרמייר-ליג ב-2018 ו-2019, הוסיף: "כולם ראו למה אנחנו מסוגלים בעונות הללו. עכשיו קשה לנו יותר, אבל אנחנו מסוגלים להרבה יותר". אגב, מצבו של גווארדיולה טוב מיריבו על הקווים אתמול, סלאבן ביליץ', שעל פי דיווחים בממלכה יפוטר בימים הקרובים מברומיץ', למרות הנקודה שהוציא באיתיחאד.

למפארד אחרי ההפסד הדרמטי: "המשחק כבר היה בידיים שלנו"

דרמה גדולה הייתה במוליניו, שם וולבס השיגה 1:2 ביתי על צ'לסי משער של פדרו נטו בדקה ה-96. "המשחק כבר היה בידיים שלנו", הודה בסיום מנג'ר הבלוז, פרנק למפארד. "רק שהחזרנו להם את המומנטום והפסדנו. היה לנו רצף ארוך ללא הפסד ועכשיו מעדנו פעמיים. זה התפקיד שלי לדאוג שנחזור לאותה רמה".
5 צפייה בגלריה
טאמי אברהם וחבריו מאוכזבים
טאמי אברהם וחבריו מאוכזבים
הפסד שני ברצף. שחקני צ'לסי מאוכזבים
(צילום: רויטרס)
אנגולו קאנטה הוסיף: "גם כשלא שיחקנו טוב היינו ביתרון שער וזה אולי הרדים אותנו מעט. אנחנו מאוכזבים ולא נראים טוב בשני המשחקים האחרונים. חייבם לחזור למסלול הנצחונות".
כובש שער הניצחון של וולבס, פדרו נטו: "אנחנו מאושרים, נהנינו. אנחנו כל כך רוצים לנצח במשחקים ועובדים קשה מאוד בשביל זה".