זה היה צפוי והיום (ראשון) זה גם הפך לרשמי. שון וייסמן עוזב את וולפסברגר אחרי עונה אחת. החלוץ פרסם פוסט באינסטגרם ובו אישר כי סיים את דרכו בקבוצה והודה לאנשי ואוהדי המועדון האוסטרי. "אחרי שנה נפלאה, הגיע הזמן לומר שלום", פתח וייסמן. "לעולם לא אשכח את העונה האחרונה, שהייתה המוצלחת ביותר שלי בקריירה".
החלוץ המשיך: "תודה על כך שהאמנתם בי ונתתם לי הזדמנות להתפתח ולשחק בליגה האירופית. תודה מיוחדת לאוהדים שתמכו בי, גם באצטדיון וגם ברשתות החברתיות. תודה לחברים לקבוצה והאנשים מאחורי הקלעים. הענקתם לי ולאשתי קבלת פנים חמה ועזרתם לנו להרגיש בבית".
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן בועט לשער
שון וייסמן בועט לשער
תחנה חדשה מחכה לו. שון וייסמן
(צילום: רויטרס)
על העתיד: "עכשיו זה הזמן לצאת לדרך חדשה בקריירה ואני מקווה שתמשיכו לתמוך בי וניפגש בקרוב במהרה". על פי פרסומים בספרד, ויאדוליד של רונאלדו הברזילאי תהיה קבוצתו הבאה של וייסמן.
עם זאת, דווח כי גם שאלקה חזק במירוץ. ויסמן הצהיר בעבר שהוא מעדיף להצטרף לבונדסליגה, מה שבהחלט עשוי למשוך אותו להגיע לקבוצה בגלזנקירשן, בה משחק כמובן מונס דאבור. קבוצות נוספות שעל הפרק הן גלאטסראיי וסלטיק.
החלוץ, כידוע, סיים עונה אדירה באופן אישי במדי וולפסברגר, שכללה את שבירת שיא השערים לעונה של לגיונר, שהיה שייך לערן זהבי, כשכבש 30 שערי ליגה ו-37 כיבושים בסך הכל בכל המסגרות. הוא זכה כמובן בתואר מלך שערי הליגה האוסטרית.
"אין לי העדפה לאיזה ליגה להתקדם. זה באמת משהו שצריך לשבת ולחשוב עליו", סיפר וייסמן בראיון לפני חודשיים. "אני לא ילד שחולם, אלא להציב לעצמי מטרה. חמש הליגות הבכירות בעולם הן מטרה ושאיפה של כל שחקן. הדבר הכי חשוב בשבילי בשיקולים שלי למעבר הבא זה הכדורגל. מי המאמן, מה המטרה שלי בקבוצה, איך רואים אותי. כמובן שיש גם את הפן הכלכלי והסביבה בה נמצאת הקבוצה. בזמן הקורונה היה לי זמן אז התחלתי ללמוד גרמנית, ספרדית וקצת איטלקית".