האם גמר ליגת האלופות יועבר מטורקיה לאנגליה? השלטונות באנגליה הודיעו היום (שישי) כי טורקיה נכנסה לרשימת המדינות האדומות בעקבות התחלואה הגוברת, ואזרחים בריטים שיחזרו ממנה יצטרכו להיכנס לבידוד של עשרה ימים.
מכיוון שההתמודדות בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי על התואר היבשתי תיערך ב-29 במאי, המשמעות היא שהשחקנים שייקחו בה חלק יצטרכו להיכנס לבידוד ויחמיצו כמעט את כל ההכנה של הנבחרות בהן הם משחקים לקראת היורו הקרוב שייצא לדרך ב-11 ביוני.
2 צפייה בגלריה
כפורטוגלי ייחשב ברנרדו סילבה לזר
כפורטוגלי ייחשב ברנרדו סילבה לזר
ברנרדו סילבה ובן צ'ילוול
(צילום: AP)
זאת כמובן סיטואציה לא פשוטה ואפשר אפילו להגיד לא הגיונית עבור אותם שחקנים בינלאומיים, ולכן בממשלת בריטניה טוענים שכבר החלו שיחות עם אופ"א להעברת הגמר מאיסטנבול לאנגליה.
"התאחדות הכדורגל של אנגליה נמצאת בשיחות עם אופ"א בקשר לזה. אנחנו פתוחים מאוד לרעיון של לארח את הגמר", אמר שר התחבורה האנגלי, גרנט שאפס, שהיה זה שהודיע על כך שטורקיה נכנסת לרשימת המדינות האדומות.
2 צפייה בגלריה
גביע ליגת האלופות
גביע ליגת האלופות
גביע ליגת האלופות. איפה הגמר ייערך?
(צילום: AP)
דרך אגב, השלטונות גם מסרו לאוהדים האנגלים שלא כדאי להם לטוס לגמר באיסטנבול בעקבות הבידוד והעלות הכספית הגבוהה. בניגוד לישראל, באנגליה האזרחים משלמים על הבידוד במלונות שיעלה להם 1,750 פאונד לעשרה ימים. 25,000 צופים יוכלו להיכנס לגמר, אם אכן הוא ייערך בסופו של דבר באיסטנבול.