הבכורה של דניאל פרץ בבונדסליגה הגיעה - ובעיתוי מיוחד. אתמול (ראשון) - בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה - עלה השוער הישראלי להופעה הראשונה שלו בליגה הגרמנית. פרץ החליף בדקה ה-74 את מנואל נוייה והיה שותף ל-0:2 של באיירן מינכן על וולפסבורג באליאנץ ארנה.
פרץ לא שכח זאת. הוא עלה לבכורה עם כפפות שעליהן כתוב "יזכור" ו"יהי זכרם ברוך" - והוסיף פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו. "רגע מרגש שלא אשכח בחיים, במיוחד בכזה ערב מיוחד למדינה שלנו. אני מקדיש אותו לכל הגיבורים והגיבורות שנקטפו כשעזבו הכל כדי להגן ולהילחם למעננו. יהי זכרם ברוך", כתב.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
בכורה מרגשת. פרץ
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
פרץ הודה גם לאוהדי באיירן מינכן, בפוסט שהעלה באנגלית: "הרגשה נפלאה לערוך הופעת בכורה בבונדסליגה לעיני הקהל שלנו! תודה על התמיכה המדהימה לאורך העונה באליאנץ ארנה". לא מעט הגיבו לפוסט וגם בגרמניה לא נשארו אדישים: "הוא ריגש את כולם".
השוער הישראלי פרגן גם לנוייר בן ה-38 בסטורי שהעלה עם תמונה של שניהם יחד: "השוער הגדול ביותר בכל הזמנים, ואישיות גדולה אפילו יותר! כבוד גדול לרשום משחק ראשון בבונדסליגה ולחלוק אותו עם האליל שלי".
כזכור, פרץ בן ה-23 עבר בקיץ שעבר ממכבי ת"א למועדון הפאר הגרמני תמורת 5 מיליון אירו. הוא שימש בעיקר כמחליף של סוון אולרייך, אבל פתח ושיחק 90 דקות בניצחון 0:4 על מונסטר בסיבוב הראשון בגביע הגרמני. אחרי שנוייר חזר לפעילות, הפך פרץ להיות שוער שלישי. עד שאתמול, מחזור אחד לסיום העונה בבונדסליגה, קיבל את ההזדמנות.
יש לציין כי כבר באוקטובר, חודשיים לאחר שחתם במינכן, דיווח ה"בילד" הגרמני כי הבווארים בוחנים אפשרות להשאיל את השוער הישראלי לקבוצה אחרת. העונה הוא לא היה יכול לעבור לקבוצה אחרת באירופה בגלל שכבר שיחק במכבי ת"א. בתחילת החודש פרסם העיתונאי הבלגי סאשה טאבוליירי כי באיירן נמצאת בעיצומם של מגעים להעברת השוער הישראלי לאנדרלכט.
יובנטוס מחלצת תיקו דרמטי נגד סלרנטינה
(ONE)