ברזיל - פנמה

ברזיל (8), אלופת דרום אמריקה, רשמה פתחה חלקה למונדיאל עם 0:4 קליל על פנמה (52), עבורה מדובר בהופעת בכורה בטורניר. מי שגנבה את ההצגה הייתה ארי בורגס, שכיכבה עם שלושער (19, 39, 70) ובישול לביה זאנראטו (48).
מונדיאל הנשים
זוכת כדור הזהב שש פעמים, מרתה, פתחה את הופעתה השישית בגביע העולם בגיל 37 כשעלתה בדקה ה-75 לקול תשואות הקהל. בהמשך היא תקווה להוביל את נבחרתה זכייה ראשונה אי פעם, כאשר הישג השיא היה מקום שני ב-2007.
4 צפייה בגלריה
ארי בורגס
ארי בורגס
שלושער ובישול. בורגס
(צילום: EPA/MATT TURNER)

גרמניה - מרוקו 0:6

70 מקומות בדירוג פיפ"א מפרידים בין גרמניה (2), שמדורגת כמובן שני הכי גבוה בטורניר, למרוקו (72), שמדורגת שני הכי נמוך, וזה התבטא היטב על כר הדשא. הנבחרת הערבית הראשונה אי פעם במונדיאל הנשים קיוותה להדהים בבכורה שלך, אך נמחצה על ידי סגנית אלופת אירופה, ששמרה על היותה בלתי מובסת במשחקי הפתיחה (שמונה ניצחונות ותיקו אחרי היום).
הכוכבת אלכסנדרה פופ חגגה צמד (11, 39) והשתוותה לאינקה גרינגס במקום השלישי בטבלת כובשות כל הזמנים בנבחרת. קלרה בול (46) ולאה שולר (90) הוסיפו שער כל אחת, כאשר בתווך חנן עיט אל חאג' (54) וזיינב רדואני (79) כבשו שערים עצמיים.
4 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת גרמניה חוגגות
שחקניות נבחרת גרמניה חוגגות
פתיחה חלקה. שחקניות נבחרת גרמניה חוגגות
(צילום: AP Photo/Hamish Blair)
4 צפייה בגלריה
פופ
פופ
מחזה מוכר. פופ חוגגת
(צילום: Robert Cianflone/Getty Images)

איטליה - ארגנטינה 0:1

אחרי שהפתיעה והגיעה עד לרבע הגמר ב-2019, איטליה (16) פתחה היום את מסעה במונדיאל 2023 עם ניצחון על דרטי על ארגנטינה (28), שבהופעתה השלישית בטורניר עדיין מחפשת ניצחון ראשון.
שני שערים של איטליה בוטולו במחצית הראשונה לאחר התערבויות של ה-VAR, אבל בדקה ה-87 הייתה זו כריסטיאנה ג'ירלי - אשר עלתה מהספסל רק ארבע דקות מוקדם יותר - שמצאה את הרשת והעניקה לנבחרתה את שלוש הנקודות. ג'וליאנה דראגוני בת ה-16 ו-259 ימים, היהלום של ברצלונה, הפכה לשחקנית הצעירה ביותר אי פעם שלובשת את מדי האזורי במונדיאל אחרי שפתחה ושיחקה 82 דקות.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנה ג'ירלי
כריסטיאנה ג'ירלי
חילוף מנצח. ג'ירלי
(צילום: Phil Walter/Getty Images)
פורסם לראשונה: 14:38, 24.07.23