אחרי שבע שנים ושלוש זכיות בליגת האלופות, מרקו אסנסיו עזב את ריאל מדריד. הקשר בן ה-27 הודיע כי בכוונתו להתחיל פרק חדש בקריירה, זאת לאחר שהמגעים לחידוש חוזהו נכשלו.
"הזמן שלי לעזוב הגיע", כתב אסנסיו, "החלטתי לפתוח פרק חדש בחיים. אני רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה הגדולה לאורך כל השנים. אני בטוח שניפגש שוב בעתיד". על פי הדיווחים, לא רק הפערים הכספיים השפיעו על החלטתו לעזוב אלא גם מערכת היחסים העכורה עם המאמן קרלו אנצ'לוטי. המועמדת הבכירה לקלוט את אסנסיו היא פריז סן ז'רמן. מי שצפוי להגיע במקום אסנסיו לריאל מדריד הוא ברהים דיאס ממילאן. דיאס גדל במועדון ועזב אותו לטובת מילאן, וכעת הוא עשוי לחזור אליו מהדלת הראשית. המאמן קרלו אנצ'לוטי התראיין לתקשורת הספרדית אך סירב להתייחס לנושא.
1 צפייה בגלריה
מרק אסנסיו
מרק אסנסיו
מרקו אסנסיו. עוזב את מדריד
(REUTERS/Isabel Infantes)
אנצ'לוטי כן התייחס לנושא קארים בנזמה, שעל פי דיווחים שונים עשוי לעזוב את ריאל מדריד לטובת חוזה עתק בסעודיה: "באינטרנט כתובים הרבה דברים לא נכונים, יש לו חוזה לעונה הבאה ולמיטב ידיעתי הוא יישאר. גם אני נשאר לעונה נוספת, כי יש לי חוזה".
"בעונה הבאה יהיו לנו כמה שחקנים חדשים", אישר אנצ'לוטי, "אני לא יודע עוד כמה שחקנים מתכוונים לעזוב, נאצ'ו ודני סבאיוס עוד לא החליטו על עתידם. הארי קיין? הוא שחקן נהדר, אבל כרגע הוא שייך לטוטנהאם". לגבי קיין, בתקשורת הספרדית דווח כי ריאל מדריד תעשה מאמץ גדול לצרפו בקיץ, בלי קשר לעזיבתו האפשרית של קארים בנזמה. מי שעוד צפוי להגיע הוא כוכב דורטמונד ג'וד בלינגהאם, עליו ריאל צפויה לשלם כ-100 מיליון אירו.