"אם מישהו בברצלונה הדליף את החוזה של לאו מסי אין לו עתיד במועדון הזה". למרות הניצחון 1:2 על אתלטיק בילבאו והנקמה על ההפסד בגמר הסופרקופה, רונאלד קומאן ממש לא היה במצב רוח טוב.
כמו האנשים האחרים במועדון, גם המאמן זעם על חשיפת משכורת העתק (555 מיליון אירו ב-4 שנים) של כוכב הקבוצה בעיתון "אל מונדו". "אנחנו יודעים כבר הרבה זמן שמסי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם ועשה המון עבור המועדון", הגיב ההולנדי במסיבת העיתונאים. "צריך לכבד את כל מה שהוא עשה. הפרסום הזה היה מתוך מטרה לא טובה ובכוונה לגרום לנזק. יש אנשים שהמטרה שלהם היא להזיק".
3 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
"קשה להתעלם מהפרסומים". רונאלד קומאן
(צילום: EPA)
קומאן הוסיף: "אנחנו צריכים להיות מאוחדים ומרוכזים ולהשאיר בצד את כל מה שמתפרסם, אבל זה מסובך. בלי לאו אנחנו לא יכולים לשאוף לעשות דברים גדולים. צריך לדעת איך כל זה יצא לעיתונות, אם זה יצא מתוך המועדון זה רע מאוד".
בעיתון "אל מונדו" לא התרגשו מהדברים של קומאן והיום (שני) פרסמו גילוי נוסף: על פי החוזה החתום, ברצלונה תצטרך לשלם למסי פיצויים בסך 39 מיליון אירו גם אם יחליט לעזוב אותה בקיץ הקרוב. כל זאת, על רקע המצב הכלכלי הקשה במועדון. נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, הגיב לפרסום אתמול: "ברצלונה נקלעה למצב קשה לא בגלל מסי, אלא בגלל הקורונה".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי חוגג. קומאן: "צריך לכבד אותו"
(צילום: רויטרס)
על הניצחון אמר קומאן: "אנחנו מתחזקים ויש לנו מנטליות חזקה. אני לא אומר שלא היה לנו את זה קודם, אבל יש שיפור והביטחון עולה. החזקנו בכדור ויכולנו להבקיע שערים נוספים".
אתלטיקו מדריד, שניצחה 2:4 את קאדיס, מוליכה את הטבלה בהפרש של 10 נקודות מברצלונה וריאל מדריד למרות ששיחקה משחק אחד פחות. המאמן דייגו סימאונה מרוצה: "צריך לדאוג להמשיך כך ולנסות להשתפר כמה שיותר. העובדה שאנחנו מתגוננים היטב נותנת לנו הרבה אפשרויות ואת היכולת להפגין את הכישרון של השחקנים".
3 צפייה בגלריה
סימאונה
סימאונה
גילה מדוע חייך בגול של סוארס. סימאונה
(צילום: EPA)
על הצמד של לואיס סוארס אמר סימאונה: "ראיתי אותו כובש כל כך הרבה פעמים בבעיטה חופשית, בגלל זה חייכתי כשהוא עשה את זה שוב".