ריאל מדריד בהלם. בעצם כל אירופה. ה-1:2 של שריף טיראספול המולדבית אתמול (שלישי) בברנבאו מוכתר כבר עכשיו בספרד כ"סנסציה הגדולה בכל הזמנים" בליגת האלופות.
"השריף אכף את החוק", הייתה הכותרת ב"אס". ב"מארקה" כתבו: "ריאל הוכתה", והוסיפו כי "ריאל הייתה האינדיאני מול השריף". בתקשורת הקטאלנית, כצפוי, חגגו את ההפסד של הבלאנקוס - גם כן עם משחק מילים. "נעצרו על-ידי השריף", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".
4 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור מנסה לעכל את ההפסד המביך
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
התמונה שמספרת את הכל. שחקני שריף חוגגים, אלה של ריאל בהלם
התמונה שמספרת את הכל. שחקני שריף חוגגים, אלה של ריאל בהלם
התמונה שמספרת את הכל. שחקני שריף חוגגים, אלה של ריאל בהלם
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
שיא שלא עזר. בנזמה
(צילום: רויטרס)
"יותר מזה שאנחנו מודאגים, אנחנו עצובים", אמר בסיום מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי. "שיחקנו באינטנסיביות ועם מחויבות, אבל נפלנו בפרטים הקטנים. מסירה לא טובה במחצית הראשונה, זריקת חוץ טיפשית בחצי השני. בדרך כלל דברים כאלה לא עולים לנו ביוקר, הפעם כן".
"היו לנו המון הזדמנויות", הוסיף האיטלקי, שראה את קבוצתו בועטת 31 פעמים לעבר השער לעומת ארבע בעיטות בלבד של האלופה המולדבית. "היינו צריכים להיות יותר מסוכנים לפני הרחבה. קשה להסביר הפסד כזה עם נתונים כאלו. זה שיעור טוב לעתיד. לצערי הפסדנו, למרות שלא הגיע לנו".
"השריף אכף את החוק". הכותרת ב"אס"
גם ב"מארקה" בהלם מההפסד
"נעצרו על-ידי השריף". שער ה"מונדו דפורטיבו"
קאסמירו גם כן לא הבין איך ריאל הפסידה: "בעטנו הרבה לעבר השער, השוער שלהם רשם הצלות גדולות. צריך להצדיע להם שהם כבשו מולנו שני שערים. שלטנו במשחק, היו לנו הזדמנות להכריע בסיום ואז הגיע הגולאסו שלהם שהפך את הכל".
הברזילאי המשיך: "היינו יכולים לעלות בהתחלה ל-0:1, אחר כך ל-1:2. העונה אנחנו משחקים לא טוב ומנצחים, הפעם זה קרה בדיוק הפוך. זה הכדורגל. בעטנו אולי 20 פעם למסגרת, הם פעמיים". גם פדריקו ואלוורדה הודה כי "לפעמים הכדור פשוט לא רוצה להיכנס לרשת".
4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
דווקא יצא מעודד. אנצ'לוטי
(צילום: AFP)
קארים בנזמה, שכבש את השער הבודד של ריאל, עלה למקום הרביעי בטבלת הכובשים בליגת האלופות עם 72 שערים, והשאיר מאחור אגדה אחרת של הבלאנקוס, ראול (71). לפניו, למי ששואל: כריסטיאנו רונאלדו (136), לאו מסי (121) ורוברט לבנדובסקי (75). בנזמה רשם אתמול שיא מעניין: השחקן היחידי (לצד לאו מסי) שכובש ב-17 עונות שונות בצ'מפיונס.
זה לא הפריע לתקשורת הספרדית לבקר אותו: "הפעם היו יותר מדי החמצות. זה לא בנזמה שאנחנו מכירים". אנצ'לוטי סיכם: "אין נורות אזהרה כאן, פרט לזה שאיבדנו שלוש נקודות. הבית הזה פתוח ואנחנו חייבים לנצח במשחק הבא".