אחרי שפתח את עונת הבכורה שלו בברצלונה עם 21 נקודות מ-21 אפשריות למרות בעיות כלכליות וסגל צר, האנזי פליק החליט, אולי בצעד בלתי נמנע, לערוך אתמול (שבת) רוטציה רחבה למדי בהרכב במשחק החוץ מול אוסאסונה, והתוצאה הייתה כואבת: הפסד 4:2.
בתקשורת המקומית התעסקו רבות בהחלטה של פליק לתת מנוחה למספר שחקנים, כאשר למין יאמל (שנכנס כמחליף וכבש שער מצמק) וראפיניה היו מאלה שנותרו על הספסל. לאחר המשחק פליק הגן על השחקנים שלו, שמתכוננים לרצף משחקים תובעני בשבועות הקרובים. "צריך להשלים עם הפסדים מהסוג הזה", אמר הגרמני בסיום. "לא שיחקנו טוב. זו האחריות שלי להגן על השחקנים, כי הם שיחקו הרבה. לא ציפיתי שנשחק ככה. אמרתי לקבוצה שאנחנו חייבים להמשיך. אנחנו משחקים ביום שלישי, וביום ראשון... ואנחנו בדרך הנכונה".
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
התלונןו על השיפוט. פדרי
(צילום: AP Photo/Miguel Oses)
3 צפייה בגלריה
פליק
פליק
לקח אחריות. פליק
(צילום: AP Photo/Miguel Oses)
פדרי המתוסכל, שהשלים 90 דקות, הוסיף: "זה נורמלי שיש רוטציות, יש הרבה משחקים. אבל זה לא תירוץ. היינו צריכים לצאת עם כל 11 השחקנים מרוכזים. התוצאה במחצית (פיגור 2:0) הענישה אותנו". הקשר גם הביע את מורת רוחו על השיפוט: "הייתה עבירה ברורה על פאו ויקטור במהלך שהוביל לשער השני שלהם. היה פנדל על למין יאמל שהיה ברור. נגד ראיו לקחו מאיתנו שער, אבל שוב, זה לא תירוץ".
בתקשורת לא ריחמו על ברצלונה. "אזהרה ראשונה לפליק", נכתב בכותרת של הידיעה הראשית באתר "ספורט" הקטאלני. "התוצאה הסופית הייתה אסון", נכתב שם. "כאוס מוחלט - הראשון שהציגה ברצלונה של פליק מאז הגעתו - שהיה ברור למדי מהרגע שקואדרה פרננדס שרק לתחילת המשחק. מההתחלה היה ברור שהמהפכה בכל הגזרות לא עשתה דבר מלבד לגרום לחוסר התאמה כללי. ואוסאסונה ניצלה זאת לטובתה".
לא מושלמת: אוסאסונה ניצחה את ברצלונה 2:4
(באדיבות one)
3 צפייה בגלריה
סארגוסה חוגג
סארגוסה חוגג
אוהב לשחק מול ברצלונה. סראגוסה חוגג
(צילום: Cesar Manso / AFP)
בצד המנצח בלט בין היתר בראיין סראגוסה, שבישל את הראשון לאנטה בודימיר (צמד) ואז כבש את השני במבצע אישי יפה כשעבר את השוער איניאקי פנייה. מסתמן ששחקן הכנף בן ה-23, שמושאל מבאיירן מינכן, אוהב לשחק מול ברצלונה, מאחר שבשתי הופעות מולה יש לו שלושה שערים ובישול.
לברצלונה יהיה מעט זמן להתאושש מהמפלה, כשבשלישי (22:00) היא תארח את יאנג בויז במסגרת ליגת האלופות, לפני שתצא למשחק חוץ אצל אלאבס בראשון הבא. ריאל מדריד יכולה לצמק את הפער ממנה לנקודה בלבד אם תנצח הערב (22:00) את אתלטיקו בדרבי.