בתקשורת הסרבית סיקרו היום (שני) בהרחבה את ה-0:5 המוחץ של הכוכב בלגרד בפתיחת הליגה המקומית ושמו דגש על הדברים שאמר ברק בכר בסיום. מעטים ציפו מבכר לשמור על איפוק כזה, ואפילו ביקורתיות מסויימת כלפי קבוצתו, שהביסה ללא תנאי את וויבודינה במשחקה הרשמי הראשון לעונה.
"הכוכב האדום פירקה את וויבודינה, ברק בכר מרגיע את ההתלהבות", נכתב בכותרת של האתר הסרבי קוריר. "המאמן אמר שהוא מרוצה מהתוצאה, אבל שקבוצתו יכולה לשחק טוב יותר". גם בשאר האתרים שמו דגש על חוסר ההתלבות של ברק בכר, ואף התרשמו מכך: "הקבוצה שלו הביסה את הקבוצה היריבה, והוא רוצה עדיין לראות שיפור. זה מה שהיה חסר לליגה ולכדורגל הסרבי".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
ולדימיר לוצ'יץ' בן ה-21, שכבש אתמול את השער הרביעי של הכוכב האדום, שהיה גם שער הבכורה שלו במדי הקבוצה, היה נרגש בסיום והודה בין השאר גם לברק בכר: "זו הרגשה מדהימה. חלמתי על הרגע הזה מאז שאני ילד קטן, והמשאלה שלי התגשמה. אני רוצה להודות לצוות האימון ובראש ובראשונה לברק בכר שנתן לי את ההזדמנות לערוך את הופעת הבכורה שלי במדים האדומים-לבנים".
לוצ'יץ' נשאל מה ההוראות שהשחקנים מקבלים מברק בכר "שגורמים להם לשחק כל כך טוב". על כך השיב: "זה די פשוט. הוא אומר לנו לשחק איך שאנחנו מבינים, נותן לנו את החופש על כר הדשא ואנחנו מחזירים לו. אני חושב שאנחנו מבצעים את כל מה שהוא מבקש מאיתנו, וזה חשוב ביותר. זה מה שגורם לנו להציג יכולת טובה. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת".
באתר sportal הדגישו כי לוצ'יץ' לא זכה להזדמנות מהמאמן הקודם, דייאן סטנקוביץ', ששלח אותו בהשאלה בעונה שעברה, אבל בכר איפשר לו לשחק ולהראות את הכישרון שלו, ואחרי השערים שכבש בתקופת ההכנה, הגיע השער אתמול במחזור הליגה הראשון".
באתר Hotsport ערכו סקר בו נשאלו הגולשים איך הם מעריכים את העבודה של בכר בכוכב האדום עד כה. 45 אחוז מהגולשים השיבו "עבודה מצוינת", בעוד 35 אחוז השיבו "מרוצים, אבל לא צריך להגזים" - כמו שהגיב בכר עצמו בסיום המשחק בעצם. 17 אחוזים השיבו כי הכוכב האדום נראית טוב, אך לדעתם זה לא יספיק בליגת האלופות בעוד 3 האחוזים שנותרו טענו כי היכולת של אלופת סרביה עד כה אינה משביעת רצון.