הקיץ האחרון היה אחד העצובים שידע ארלינג הולאנד. בזמן שרבים מחבריו לקבוצה כיכבו באליפות אירופה בגרמניה, הנורבגי היה בביתו, יחד עם אביו. באנכגליה אפילו מתעקשים שהשניים חטבו עצים ביחד.
אולי זה מה שמסביר את הרעב איתו הגיע החלוץ לעונה הנוכחית, כאשר הוא כובש מחזור שני ברציפות, ואמש (שבת) חתם עם שלושער לרשת של איפסוויץ'. העולה החדשה אומנם עלתה ליתרון ראשונה (7) אבל זה החזיק חמש דקות בלבד. אגב, הולאנד היה מעורב גם בשער השני של הקבוצה, כשבדקה ה-14 בישל לקווין דה בריינה.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה ארלינג הולאנד
פפ גווארדיולה ארלינג הולאנד
שובע נחת. פפ עם הולאנד בסיום המשחק
(צילום: REUTERS/Phil Noble)
"אפשר תמיד לסמוך עליו בפנדלים, והאסיסט לקווין, והשער השלישי – פנטסטי", אמר בסיום פפ גווארדיולה, שכבר נגמרו לו המילים בכל הנוגע לחלוץ שלו. "בעונה שעברה הוא התקשה מאוד, במיוחד בהתחלה. הוא הרגיש עייף. הפעם, הוא הגיע עם אווירה טובה".
2 צפייה בגלריה
הולאנד מוצא את הרשת
הולאנד מוצא את הרשת
רחוק שישה שערים משערו ה-100 בסיטי. הולאנד מוצא אתמול את הרשת
(צילום: Matt McNulty/Getty Images)
הולאנד סיים כמלך השערים של הפרמייר-ליג בשתי העונות בהן הוא משחק בממלכה. הוא כבש 36 פעמים ב-2022/23 ובעונה שחלפה 27 – חמישה יותר מהדולק אחריו, קול פאלמר (צ'לסי) וכל זה למרות שהחמיץ שבעה משחקים בשל פציעה. עכשיו הוא רחוק שישה שערים בלבד משערו ה-100 במדי סיטי, נתון מטורף כשנכון לעכשיו רשם השחקן 101 משחקים בכל המסגרות.
"מדובר במספרים פסיכיים", אמר גווארדיולה, וחזר על ההשוואה שלו השבוע לגדולים ביותר: "אלה מושגים שקרובים לרונאלדו ומסי. מדובר בכוח מדהים עבורנו ואנחנו מאוד שמחים לקבל אותו, מקווה שהוא יכול להיות כאן הרבה מאוד שנים".